به داغی نان

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بعداز ظهر دیروز از سه نانوای نمونه شهرستان اردکان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی فرماندار تقدیر شد .
   درراستای تشویق و ترغیب نانوایان شهرستان برای ارتقا کیفیت نان مصرفی مردم طرح انتخاب و معرفی نانوای نمونه بصورت گردشی سالیانه از بین نانوایان پرتلاش توسط دبیرخانه تعزیرات آرد و نان اجرا می شود .
   "ناصرپایدار"دبیر تعزیرات آرد و نان شهرستان اردکان با اشاره به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و آزاد شدن قیمت نان،ایجاد رقابت را برای تولید نان خوب در راستای هدفمند سازی یارانه ها جدی دانست و گفت :در حال حاضر با توجه به آزاد شدن قیمت نان مردم برای نان با کیفیت ،مطلوبیت بیشتری  نشان داده و هر نانی را خریداری نمی کنند و این مسئله باعث ایجاد رقابت بیشتر بین نانوایان برای فروش نان شده است که این مهم قبل از اجرای طرح واقعی شدن قیمتها کمتر قابل لمس بوده است .

   وی همچنین خاطر نشان کرد در مدت کوتاهی که این قانون به اجرا در آمده است تنها در شهرستان اردکان حدود 10درصد کاهش خرید سهمیه را داشته ایم که نشان دهنده صرفه جویی بیشتر در امر خرید نان توسط شهروندان است .
   دبیر تعزیرات آرد و نان شهرستان اردکان همچنین در خصوص انتخاب نانوایان نمونه بصورت گردشی گفت : همه نانوایان زحمتکش و قابل تقدیر هستند علی الخصوص در شهرستان اردکان که کیفیت نان به نسبت مناطق دیگر خوب و قابل قبول است و این امر انتخاب نانوای نمونه را سخت کرده است بنابرین هرساله از بین نانوایانی که بیشتر تلاش کرده اند بصورت گردشی سه نفر انتخاب و از سوی فرماندار تقدیر می شوند .
   گفتنی است فرماندار اردکان به اتفاق دبیر تعزیرات با حضور در نانوایی آقایان عباس افخمی (خیابان امام خمینی )،حسین قانعی (خیابان آیت الله خامنه ای )وغلامحسین زارعی (بلوار شهید بهشتی ) با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاشهای این نانوایان تشکر کرد .