در ملاقات با وزیر نفت و جمعی از معاونین وی مطرح شد
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ،محمدرضا تابش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ملاقات با مهندس نوذری وزیر نفت وجمعی از معاونین وی با اشاره به بحث احداث یک واحد پتروشیمی در شهرستان اردکان از مدتها پیش و بنا به گفته وزیر وقت نفت در سال 85مبنی بر بحث وتصویب این طرح در هیات دولت به عنوان یکی از سه واحد پتروشیمی استان یزد افزود :متاسفانه تا کنون نه تنها کاری صورت نگرفته است بلکه زمزمه هایی نیز شنیده شده که در تصمیمات گذشته تردید وتغییر ایجاد شده است .
نماینده مردم اردکان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موقعیت بسیار عالی شهرستان اردکان از نظر امکانات زیر بنایی مناسب نظیر خط انتقال گاز ،آب ،برق وراه آهن خواستار عملی شدن احداث این واحد پتروشیمی با توجه به پیگیری و وعده مسئولین امر شد .
مهندس نوذری نیز در این دیدار در سخنانی به اهمیت واحدهای پتروشیمی و صنایع پاین دستی آن پرداخت . وی همچنین دستور بررسی موضوع احداث واحد پتروشیمی در اردکان با توجه به سوابق امر به معاونین خود اعلام نمود و موافقت خویش را نیز جهت احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی در اردکان ابراز داشت و دستور داد تا مقدمات کار مورد بررسی قرار گیرد.