به مناسبت روز تاجگذاری سلطان سلاطین جن وانس حضرت ولیعصر(عج)
یک روز دنیا شاهد شکوفه و شادی خواهد شد و روشنای شور انگیزی و شیدایی کوچه های انتظار را گلباران خواهد کرد .یک روز شقایقها به یاد شکوفایی رخساره ماهش ،سرود شیفتگی می خوانند و دلها در تپشی مداوم وسبز دستهایشان را به خواهش نور پیوند می زنند .یک روز حضور توچراغانی دلها را نورانی تر می کند ،در امتداد همه نگاه های جاده انتظار، سبز تر از همیشه گل می دهد و غنچه های شادمانی بر لب دیوار زندگی به خود آرایی می نشینند .
تو می آیی ای موعود !می آیی ومهربانیت را بین ماتقسیم می کنی .
می آیی واز آیینه با ما سخن می گویی .می آیی وفصل صلوات را شکوفا می کنی .
تو می آیی تا همه جا را ابریشم بلاغت معنا کنی و قمری های پاکی و خلوص را بر شانه های اعمال ما بنشانی .می آیی تا مارا به پایان انتظار رهنمون شوی .می آیی تا ما را پی آواز حقیقت بدوانی . می آیی تا چشم دل ما سپیده و بلورین شود .
تو می آیی وبر سر در خانه هامان گل ایمان وعاطفه می کاری ،پرچم سبز نسیم را به اهتزاز در می آوری ،دست ما را می گیری وبه قله های بیداری می بری ،باغها را سبز تر وپر حاصل تر می کنی ،چهره عدالت را به همگان می نمایانی ،رودخانه های صفا وسادگی را در همه جا جاری می سازی و به گل وگیاه و انسان معنا می بخشی .
ای مولای سبز اندیشان !تبسم زیبای تو جواز تنفس ماست ونگاه مهربان تو ،سبزینه زندگانی ما .
ای صاحب زمان !زمین تشنه عدالت توست .آسمان باران شادیش را در شکوه حضور تو نثار همگان می کند .نگاه دلهای ما به سمت آمدنت ،از همیشه مشتاق تر است .
تو گل سر سبد گلهایی ای گل غایب !دنیای حاضر تشنه رایحه خشبوی حضور وظهور توست .
اینک در همه دنیا قناتی از قنوت جاری است ؛قنوتی که در آن همگان اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن می خوانند.
و ماشادمان از شکفتن گل وجودت همچنان منتظر آدینه ای بارانی و بهاری هستیم تا گامهای سبز تورا به دیده کشیم .ای موعود لحظه های انتظار شوق دیدار را به نهایت رسانده اند .قامت بلند بهار آورت را به تمنای دلها و دیدها برسان .!