فرماندار اردکان در گفتگو با ایرنا

   فرماندار اردکان در گفتگوی روز شنبه با خبر نگار ایرنا افزود با گذشت سی و دو سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از بزرگترین اهداف این انقلاب در حال تحقق می باشد .
   "احمد کمالی "با اشاره به اینکه ایجاد بینش همگانی و بصیرت بین المللی از طریق صدور انقلاب از جمله اهداف امام عظیم الشان خمینی کبیر و رهبر معظم آیت الله خامنه ای در طول جریان انقلاب بوده است اذعان کرد :جنبشهای منجر به پیروزی در کشور لبنان و اخیرا حرکتهای اسلامی که با هدف تغییر نظام سلطه حاکم در مصر و تونس در حال انجام است ؛مصادیق زنده دستیابی به اهداف انقلاب محسوب می شود .
   وی همچنین با بیان گوشه ای از توفیقات سیاسی جمهوری اسلامی ایران در تغییر نگرش مردم دنیا گفت :ابرقدرتهایی چون آمریکا و انگلیس همواره با سیاستهای استعماری و با هدف غارت گنجهای مادی سرزمینهای دنیا مقاصدشان را به اجبار صادر می کنند اما هدف از صدور و گسترش اسلام از صدر تاکنون فتح دلها و روشنگری برای پذیرش حقانیت بوده است ؛با این توصیف می توان اسلام و حکومت اسلامی را زمینه ساز تمامی جنبشهای برحق دنیا دانست .
   فرماندار اردکان در خاتمه متذکر شد ؛این مبارزات و حرکتهای اسلامی در قالب جنبشهای جهان شمول از نشانه های انقلاب آخر الزمان است و ابراز امیدواری کرد که انشاالله این حرکتهای اسلامی با فرج مهدی موعود (عج) به پیروزی نهایی خواهد رسید .