برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ بخش عقدا 

 

◽️به گزارش روابط عمومی بخش عقدا جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی۱۴۰۳ بخش عقدا به ریاست خانم فاطمه زهرا منصوری  و با حضور دهیاران و عوامل اجرایی و انتظامی و امدادی در سالن جلسات بخشداری عقدا برگزار شد.


◽️در این جلسه که به منظور استقبال باشکوه و گسترده از نوروز ۱۴۰۳ برگزار گردید ، بخشدارعقدا ضمن خسته نباشی و خداقوت خدمت امام جمعه عقدا و دیگر مدعوین جلسه گفت: با توجه به همزمانی نوروز و ایام ماه مبارک رمضان، علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح روستاها اقداماتی در راستای خدمات رسانی بهینه به مسافران باید در دستور کار اعضای ستاد قرار گیرد.

◽️منصوری در ادامه گفت:بخش عقدا  دروازه ورودی به استان یزد و شهرستان اردکان است لذا باید از هر لحاظ مورد توجه قرار بگیرد و در این زمینه صنایع بزرگ و کوچکی که در این بخش حضور دارند باید همراهی بیشتری با مسئولین داشته باشند.

◽️بخشدارعقدا با اشاره به لزوم بزرگداشت آداب و سنن و معرفی فرهنگ و جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی بیان کرد:فعالیت های مربوط به استقبال از نوروز چه سریعتر عملیاتی شود.

◽️منصوری تاکید کرد: ایمنی و جلوگیری از حادثه‌های ناگوار رانندگی باید مورد توجه همه دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفرنوروز ۱۴۰۳ باشد و برای خط کشی و روشنایی معابر و نصب تابلو و بنرهای راهنمایی اقدامات لازم در فرصت چهل روزه باقیمانده انجام بگیرد .

◽️در ادامه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه برگزاری بهتر نوروز ۱۴۰۳ پرداختند.