فرماندار اردکان گفت:

برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت خوب و مناسب مردم می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند

 دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اردکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اردکان به ریاست فرماندار اردکان برگزار شد. 

در این جلسه کرمانیان رئیس ستاد انتخابات شهرستان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هفته‌های اخیر به بیان برخی از درخواست‌های اعضای ستاد برای برگزاری بهتر انتخابات پرداخت. 

رقیه کرمانیان در ادامه این جلسه گفت: مشارکت مردم در انتخابات مورد تاکید ستاد انتخابات شهرستان می‌باشد و باید زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم کنیم. 

حسین سبزواری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات نیز با اشاره به قانون جدید انتخابات گفت: پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه ۱۶ مرداد به مدت یک هفته تعیین شده است و ثبت اطلاعات، برای ثبت نام نهایی داوطلبان در مرحله بعدی، الزامی است. لذا اعضا ستاد انتخابات شهرستان دقت کنند که این موضوع به خوبی در رسانه‌ها منعکس و اطلاع رسانی شود تا حق کسی ضایع نشود.

فرماندار اردکان گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت خوب و مناسب مردم می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
حسین سبزواری در پایان با تشکر از حاضرین در جلسه، از اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان خواست که وظایف خود را در این ستاد به خوبی انجام بدهند تا شاهد یک انتخابات خوب و پرشور در شهرستان اردکان باشیم.