فرماندار اردکان در نشست با کارکنان فرمانداری:
فرماندار اردکان در نشستی مشترک با کارشناسان فرمانداری خواستار ارتباط و تعامل هرچه بیش‌تر آنان با دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه ادارات مرتبط در امر برگزاری انتخابات شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، بهروز شهابی‌زاد مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه فرمانداری را برگزاری انتخابات دانست و اظهار امیدواری کرد کارکنان فرمانداری با تعامل، تقویت روحیه همکاری و همت مضاعف در اجرای این وظیفه خطیر موفق باشند.
 
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان با تأکید بر این‌که بی‌طرفی و رعایت قانون انتخابات بر همه کارکنان دستگاه‌ها الزامی و لازم است؛ تأکید کرد: فعالیت‌های انتخاباتی کارکنان دولت در ساعات غیراداری بلامانع است.
 
وی توجه هر چه بیش‌تر به حساسیت‌های منطقه‌ای را خواستار شد و افزود: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها به هر طریق جرم است و براساس قانون با مرتکبان این جرائم برخورد می‌شود.
 
فرماندار اردکان با اشاره به استقرار کشیک انتخابات در فرمانداری بیان داشت: برگزاری باشکوه انتخابات درواقع کمک به اقتدار نظام اسلامی و نشان‌گر حمایت همه‌جانبه مردم است.
 
گفتنی است در ابتدای این نشست هریک از کارکنان و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات به بیان نقطه‌نظرات و مشکلات موجود پرداختند.