با حضور مسئولین استان و شهرستان انجام شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری در بازدید دیروز فرماندار که به اتفاق مدیر کل کار و امور اجتماعی و مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری (دبیر کمیسیون کارگری استان ) از تعدادی از صنایع کوچک زود بازده صورت گرفت ؛مشکلات کارگری این صنایع بررسی شد .
    "احمد کمالی "با حضور در جمع کارگران کارخانه پوشش گستر شهرستان اردکان ضمن استماع مشکلات این قشر که عموما از حقوق و دستمزد معوقه گلایه می نمودند گفت :مسئولین استان و شهرستان در جریان جزئی مشکلات کارگران این کارخانه قرار دارند و در این خصوص پیگیریهای لازم از طریق مراجع ذیربط صورت گرفته است .
    فرماندار اردکان افزود :مقرر شده تا پایان هفته جاری این مشکلات در جلسه فوق العاده کمیسون کارگری که با حضور نماینده کارگران ،مدیر این واحد صنعتی و مسئولین مربوطه استان و شهرستان منعقد می شود؛ مورد بررسی قرار گیرد تا بیش از این شاهد معطلی کارگران زحمتکش برای دریافت حقوقشان نباشیم .
    در ادامه بازدیدی هم از کارخانجات آداک دوخت و چینی بهداشتی رز اردکان صورت و در ملاقات با مسئولین این واحد های صنعتی مشکلاتشان مورد بررسی قرار گرفت .
    گفتنی است عمده مشکلات این دو واحد صنعتی نیاز به تسهیلات ضروری ،استمهال در پرداخت تسهیلات معوقه و بدهیهای بانکی بوده که از سوی فرماندار و مدیر کل اداره کار و امور اجتماعی قول پیگیری داده شد.