بررسی مشکلات آموزش و پرورش بخش عقدا

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا در جهت بررسی و ارزیابی مشکلات آموزش و پرورش بخش عقدا جلسه ای با حضور بخشدار و عضو شورای شهر عقدا در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار شد.

◽️ بخشدار عقدا در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر گفت:ابتدای سال تحصیلی با مشکلات متعددی در حوزه آموزش و پرورش مواجه بودیم که الحمدالله بسیاری از آنهاداز جمله کمبود معلم برطرف شد اما برخی از مشکلات همچنان باقی است که احتیاج به مساعدت و همکاری دارد تا این مشکلات نیز مرتفع شود.

◽️شاکر مدیر آموزش و پرورش اردکان در این دیدار گفت:توسعه نامتوازن و افزایش جمعیت شهرستان مشکلات متعددی را در حوزه آموزش و پرورش ایجاد کرد که در ابتدای سال تحصیلی ما با کمبود معلم مواجه بودیم اما با تمهیداتی که صورت گرفت امروز در این زمینه مشکل آنچنانی نداریم اما در حوزه زیرساخت ها و فضای آموزشی همچنان با مشکل مواجه هستیم که در بخش عقدا نیز این مشکل یکی از اصلی ترین مشکلات ما هست و لازم است صنایع مستقر در این بخش همکاری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

◽️در ادامه این جلسه پیرامون وضع تحصیلی دانش آموزان بخش عقدا و برنامه های فرهنگی برای مدارس عقدا مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.