با حضور معاون فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان جلسه بررسي انتقال آب از منطقه چاه افضل تا منطقه صنعتي ارجنان شهرستان اردكان با حضور  کارشناسان مربوطه در فرمانداری تشکیل شد.

     در این جلسه  معاون فرماندار اردکان  در سخنانی اعلام داشت: با توجه به بستر مناسب اردکان جهت سرمایه گذاری و اشتیاق فراوان سرمایه گزاران جهت حضور در اردکان مهم‌ترين مشکل صنایع در حال احداث اردکان ، کمبود آب است که با کاهش بارندگی و تداوم پدیده خشکسالی طی چند سال گذشته باعث مشکلات بیشتری در تامین آب شده ؛وی با بیان اینکه برای رفع این مشکل جلسات متعددی با مسئولان آب استان و کشور منعقد گردیده است  به سرمایه گزاران     تو صیه کرد  در پی احداث کارخانه های با تکنولوژی بالا که در تولید محصولاتشان  به  آب چندانی نیاز ندارند بوده و در استفاده از این نعمت الهی با بکار گیری دستگاه های مدرن و استفاده از اصول کاهش مصرف، سود اقتصادی خود را افزایش داده و در کاهش اتلاف آب نیز سهم بزرگتری ایفا نمایند .

      "شاکر" در ادامه تأکيد کرد: با توجه به فراهم شدن زمینه مناسب جهت تامین آب از منطقه چاه افضل و گرفتن مجوز های لازم با مشاركت فعال اعضاء باعث جلوگيري و فرصت سوزي نشده و كار اجرايي این امر مهم  هر چه سريعتر شروع شود.


   در ادامه" سعید طالعی "کارشناس صنایع فرمانداری از روند شروع فعاليت از ابتدا تا كنون گزارشی ارائه نمود و اعلام داشت كه حفر چاه به پايان رسيده و پروانه هاي مورد نياز از آب منطقه اي يزد اخذ شده و مي بايست كار برداشت شروع شود .

در پایان نیزمدیر  یکی از شرکتهای مجری طرح توضیحات کامل از کار انتقال آب از چاه تا شهرك صنعتي منطقه ارجنان و وضعيت و مشخصات لوله ها و ايستگاهها و مخازن ذخيره پيش بيني شده  و سرمایه مورد نیاز این طرح گزارشی به حضار ارائه نمود .