فرماندار اردکان در جمع صنف طلافروشان:
فرماندار اردکان در جمع طلافروشان اردکان، این صنف را از اصناف خوش‌نام و خوش‌حساب در طول سال‌های متمادی دانست و بر ضرورت رسیدگی به مسائل مالیاتی و امنیتی آنان تأکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، بهروز شهابی‌زاد در این نشست با اشاره به حوادث کشور، آن‌را مایه اتحاد، یکپارچگی و سربلندی ملت ایران دانست و با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه ایستادگی ملت در راه آرمان‌هاست.
 
وی با بیان این‌که دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند با ترفندهای گوناگون مشارکت عمومی را کاهش داده و مردم را از نظام و انقلاب ناامید و دل‌سرد کنند، وظیفه آحاد جامعه را ایجاد و حفظ روحیه امید در کشور دانست و افزود: با اتحاد و هم‌دلی بر همه دشمنان پیروز خواهیم بود.
 
بهروز شهابی‌زاد که در جمع صنف طلافروشان اردکان سخن می‌گفت سپس اظهار داشت: در مسائل مختلف، پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی است.
 
فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان، همکاری، ارتباط مداوم و هم‌دلی میان پلیس و اتحادیه‌های گوناگون به‌ویژه طلافروشان را مهم‌ترین راه برای جلوگیری از بروز خسارات مالی برشمرد و گفت: با وجود کمبود امکانات و تنگناهای مالی و نیروی انسانی، تمام تلاش خود را برای ارتقای امنیت صنف طلافروشان به‌کار خواهیم گرفت.
 
وی در ادامه مسائل مالیاتی را از مشکلات این صنف برشمرد و با اشاره به برگزاری جلساتی با مدیرکل امور مالیاتی استان بیان داشت: دولت، مسائل و مشکلات اصناف گوناگون را رصد کرده و اقداماتی برای حل آن‌ها انجام خواهد شد.
 
گفتنی است در این نشست مسائل مالیاتی و امنیتی صنف طلافروشان شهرستان اردکان با حضور فرماندار و مسئولان مرتبط بررسی و درخصوص آن‌ها چاره‌اندیشی شد.