هم‌زمان با اولین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان، با اشاره به تجربه برگزارکنندگان این انتخابات در فرمانداری اردکان، اظهار امیدواری کرد این انتخابات با کم‌ترین مشکل ممکن برگزار شود.
 
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، محمدرضا دشتی‌اردکانی گفت: اعضای ستاد تمرکز خود را بر برگزاری بی‌نقص انتخابات بدون‌توجه به جهت‌گیری‌های سیاسی معطوف نمایند.
 
وی انتخابات شوراها را در سرنوشت جامعه محلی مهم و حیاتی برشمرد و گفت: تشکیل شورای کارآمد، جز با ثبت‌نام افراد توانمند و هم‌افزایی اعضا امکان‌پذیر نیست.
 
دشتی‌اردکانی بیان داشت: افراد مؤثر با دعوت از افراد نخبه از جناح‌های مختلف، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم آورند.
 
در ابتدای این نشست، رئیس هیئت‌اجرایی انتخابات شهرستان اردکان نیز به بیان گزارشی از اقدامات انجام‌شده پرداخت.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان گفت: اعضای ستاد شهرستانی در آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند و روند انتخابات براساس زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور اجرایی می‌شود.
 
سرپرست فرمانداری اردکان همچنین از انتصاب اعضای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: تجربه اعضا، می‌تواند به برگزاری انتخابات با کم‌ترین مشکل کمک کند.