با هدف بررسی مشکل فاضلاب روستاها انجام شد

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری "احمد کمالی "عصر دیروز به اتفاق مدیر کل آبفار استان و جمعی از کارشناسان آب و فاضلاب روستایی در برنامه ای چند ساعته از روستاهای هفتادر ،اشتیجه ،ملکوه و مزرعه نو بازدید کرد .

   در این بازدید که بمنظور بررسی راهکارهای اجرای طرح فاضلاب این بخش از روستاهای عقدا به دعوت فرماندار صورت گرفت ؛در خصوص تسریع در روند اغاز عملیات فاضلاب روستای هفتادر و همچنین مطالعه و بررسی اجرای این طرح در روستاهای ملکوه ،اشتیجه و مزرعه نو تبادل نظر گردید .

   فرماندار اردکان با نامساعد ارزیابی کردن  وضعیت فاضلاب خانه های این روستاها و عدم رضایت مردم بدلیل جاری شدن فاضلاب در کوچه ها و ایجاد آلودگی و بیماری شروع مطالعه طرح فاضلاب در مزرعه نو و ملکوه را ضروری دانسته و خواستار انجام بموقع این کار از طریق مهندسین مشاور شد .

   کمالی با بیان این مطلب که اجرای طرح فاضلاب روستای هفتادر از اعتبارات ملی مصوب گردیده است افزود :این روستا جز معدود روستاهایی است که در استان یزد از طریق اعتبارات ملی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهد گرفت و انشا الله عملیات اجرایی آن بزودی از طریق آبفار استان آغاز خواهد شد .

   مدیر کل ابفار استان  در این بازدید با اشاره به وضعیت خاص روستاهای ملکوه و مزرعه نو نیز برای آغاز مطالعه شبکه فاضلاب این روستاها توسط مهندسین مشاور قول مساعد داد .