بازدید فرماندار اردکان از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان به مناسبت ۲۲ اسفند‌ماه سالروز تاسیس بنیادشهید و گرامیداشت روز شهدا با حضور در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن بازدید از واحدهای مختلف این اداره با رئیس و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار اردکان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گفت: یکی از امور مقدس و خداپسندانه، خدمات‌دهی به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز می‌باشد.‌

سبزواری در این بازدید از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران به عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای کشور یاد کرد و گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران باید در جهت ارائه هرچه بیشتر خدمات به این عزیزان تلاش کنند.   

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که از هستی خود گذاشتند از امور مقدس و خداپسندانه می‌باشد چرا که این عزیزان حق بزرگی به گردن همه مردم و مسئولین دارند. وی همچنین از پرسنل خدوم این بنیاد خواستار تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و سعه صدر در برخورد و ارائه خدمات شد.

در پايان رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران اردکان در رابطه با آمار شهرستان گفت: درحال حاضر شهرستان اردکان دارای ۴۵۰شهید، ۳۱گلزار شهدا، ۱۰۰۰ جانباز که ۳۵۶ نفر آن بالای ۲۵درصد و ۷۳ آزاده می‌باشد.