با حضور استاندار یزد انجام شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان "محمد رضا فلاح زاده "در سفر چند ساعته به این شهرستان از پروژه های مهر اردکان و احمد آباد بازدید کرد .

استاندار یزد دیروز به اتفاق مدیر کل تعاون ،مدیر کل بنیاد مسکن ،رییس بانک مسکن استان وفرماندار اردکان از پیشرفت کار پروژه های مسکن مهر اردکان و احمد اباد بازدید نمود .

فلاح زاده دراین بازدیدها بااعلام رضایت از پیشرفت کار دو پروژه تاکید کرد :با تسریع در روند ساخت و ساز تا سوم خرداد سال آینده کار تحویل 100واحد مسکونی در اردکان و 30واحد در احمد آباد به متقاضیان انجام شود . وی همچنین در خصوص ادامه پرداخت تسهیلات از طریق بانک مسکن دستور لازم را باحضور رییس کل این بانک صادر نمود .

فرماندار اردکان در این بازدید با اشاره به برخی مشکلات این پروژه ها ،بحث انشعاب اصلی فاضلاب شهرک مهراردکان را متذکر شد و افزود:با توجه به اجرای سیستم  فاضلاب شهری در تمامی واحدها بایستی جهت انشعاب شهرک به خط لوله اصلی فاضلاب تمهیدات لازم اندیشیده شود .

گفتنی است استاندار یزد با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت نمای ساختمانها در شهرک اردکان و احمد آباد از نظارت صحیح مهندسین عامل تشکر کرد و در خصوص حل مشکل فاضلاب نیز قول مساعدت و تخصیص بودجه برای این امر داد.