پیگیری جدی فرماندار اردکان برای گازرسانی به روستاهای فخر آباد ،بلیل دوگان و پازر و زرجوع

     "احمد کمالی "صبح امروز پس از بازدید از پروژه های مسکن مهر احمد آباد و ساختمان در حال احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر سید نور الددین احمدبه اتفاق بخشدار عقدا در روستای فخر آباد این بخش حضور یافت .
     فرماندار اردکان در ابتدا از خانواده چند تن از شهدای این روستا دیدار نمود و در ادامه از پروژه آسفالت این روستا که اخیرا با اعتباری بالغ بر 120میلیون تومان به پایان رسیده است بازدید کرد وسپس با حضور در محل خانه بهداشت این روستا به بررسی مشکلات بهداشتی با حضور مردم و متولیان امر بهداشت روستا پرداخت .
     اختصاص زمین جنب خانه بهداشت روستا جهت احداث فضای سبز از جمله درخواستهایی بود که مطرح شد و فرماندار دراین خصوص قول مساعدت و پیگیری داد.
     کمالی در ادامه از روستای بلیل ،دوگان و پازر دیدن کرد و برای اجرای پروژه آسفالت معابر روستایی باتخصیص اعتباری بالغ بر 50میلیون تومان از اعتبارات روستایی قول مساعد داد .
گفتنی است برای اجرای این پروژه مبلغ 80میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است که مقرر شد بقیه این مبلغ از طریق خود یاری روستاییان پرداخت شود .
     وی در خاتمه به زرجوع رفت و با مردم این روستا و نمایندگان شورادیدار و گفتگو کرد .تسریع در اجرای عملیات گاز رسانی ،پیش کار کنی قنات روستا و نصب دکل آنتن دهی موبایل از جمله در خواستهای مردمی بود که از سوی فرماندار جهت انجام آن مساعدت خواهد شد .
     گفتنی است اجرای عملیات گاز رسانی برای روستاهای مورد بازدید از جمله مصوبات سفر سوم رییس جمهور است که در دستور پیگیری جدی فرماندار اردکان قرار گرفته است.