با حضور امام جمعه و فرماندار

        به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان اولین جلسه هماهنگی طرح بسیج سازندگی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، و تعدادی روسای ادارات مرتبط در محل فرمانداری اردکان برگزار گردید.

       فرماندار اردکان در این جلسه در سخنانی به اهمیت این طرح که سرچشمه گرفته از جهاد سازندگی دوران قدیم ولی با اهدافی بزرگتر در قالب طرح بسیج سازندگی و از برکات نظام اسلامی است افزود :عمده فعالیت آن در شهر و روستاهای محروم در قالب طرحهای عمرانی ، خدماتی و بهداشتی می باشد که می تواند با انجام بسیاری از فعالیتها خیلی از مناطق محروم را از محرومیت خارج کند.

     کمالی" با اشاره به وسعت زیاد شهرستان و دو بخش خرانق و عقدا و روستاهای پراکنده خواستار استفاده از توان و تخصص جوانان مخلص در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي و عمراني در پیشبرد اهداف این طرح شد وی  افزود: علاوه بر تسريع در اجراي طرح‌هاي عمراني ، نتايج فرهنگي موثري را در منطقه مخصوصأ ترویج فرهنگ کار داشته است.
در ادامه حجت السلام دیداری" ضمن تقدیر و تشکر ازهمه ادارات مرتبط با طرح بسیج سازندگی اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و زودبازده و پر كردن اوقات فراغت جوانان و استفاده از نیرو و نشاط جوانان را از اهداف اصلي اردوهاي این طرح بیان کرد وی تشویق جوانان را جهت شرکت در این برنامه ها و آشنا کردن آنها با فرهنگ کارهای عملی و استفاده از توانمندیهای دانشجویان و دانش آموزان بهمراه اساتید و به منظور محرومیت زدایی و آبادانی روستاها در عرصه های کشاورزی و منابع طبیعی ، عمران و آبادانی ، بهداشت و درمان و خدمترسانی به مردم محروم را بسار با ارزش دانست.
در ادامه سرهنگ موتاب جانشین فرماندهی سپاه اردکان از عملکرد سال گذشته بسیج سازندگی اردکان و اینکه انجام این فعالیتها فراتر از پیشبینی ها بوده و اهداف و برنامه های پیش روی سال جاری و از افزایش ساعات فعالیت اهم برنامه ها در سال جاری گزارشی ارائه نمودند .

   گفتنی است است این برنامه از اول تیرماه در حوزه های آموزش و فرهنگ ، اقتصادی و عمرانی ، امنیتی ، و فعالیتهای اجتماعی با حضور جوانان در طرح اردوهایی هجرت 3  با همکاری ادارات مرتبط در شهرستان آغاز می شود.