شورای منطقه ای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه و فرماندار اردکان برگزار شد .

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، شورای منطقه ای آموزش و پرورش شهرستان اردکان عصر دیروز با حضور امام جمعه و فرماندار تشکیل جلسه داد.
     این جلسه که بمنظور اولویت بندی پروژه های مصوب آموزش و پرورش شهرستان اردکان برای اختصاص بودجه از اعتبارات دور سوم سفر رییس جمهوری به استان یزد منعقد شد مصوباتی را در خصوص برنامه های یکساله این اداره نیز در برداشت .
     فرماندار اردکان در این جلسه با اعلام این مطلب که در دور سوم سفر هیات دولت به استان یزد مواردی از قبیل اختصاص بخشی از مبلغ5/1میلیارد ریال جهت مقاوم سازی مدارس ماندگار استان به دبیرستان شرف اردکان بعنوان یکی از دو مدرسه ماندگار استان،تکمیل استخر شنای آموزشی ،دار القرآن دانش آموزی وپژوهش سرای جوان دانش آموزی شهرستان اردکان به حوزه آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص داده شده است ؛خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه تمامی این مصوبات در راستای ارتقا وضعیت آموزشی و کیفیت بخشی به آموزشها در نظر گرفته شده است بازخورد صرف این هزینه ها را در افزایش سرمایه های علمی و فرهنگی دانش آموزان شاهد باشیم .
     "احمد کمالی"همچنین با اشاره به آغاز فصل امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد :کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان در این ایام امکانات خود را بصورت ویژه در اختیار دانش آموزان مدارس خصوصا کنکوریها قرار دهند تا با استفاده از فضای آرام این اماکن بهره وری بیشتری از وقت و زمان صورت گیرد .
     دبیر شورای منطفه ای آموزش و پرورش و رییس این اداره در اردکان نیزدر خصوص برنامه های سال جاری آموزش و پرورش اردکان گزارشی اجمالی ارائه کرد و از اجرای برنامه های متنوع در هفته معلم امسال خبر داد.