با حضور فرماندار اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انتخابات شهرستانی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دیروز با شرکت فرماندار و حضور نماینده هیات نظارت استان و جمعی از مسئولین اقتصادی شهرستان اردکان در محل اداره بازرگانی این شهرستان برگزار شد .
نماینده هیات نظارت بازرگانی استان هدف از برگزاری این انتخابات را تعیین هیات مدیره و بازرس این انجمن دانست و گفت :این انتخابات پس از انتخابات استان برگزار شده و بعد از اعلام نتایج فعالیت این انجمن بصورت رسمی در سطح شهرستان آغاز خواهد شد .
وی درخصوص فعالیتهای این نهاد غیر دولتی افزود :انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان وظیفه بررسی شکایات مردمی در خصوص ارائه کالاو خدمات را برعهده دارد و همه درخواستهای مردمی درزمینه بهداشت ،ایمنی و سایر موارد رفاهی مصرف کنندگان را پاسخگو خواهد بود .
"محمد امیری " ،از استان یزد بعنوان دومین انجمن استانی کشور پس از زنجان یاد کرد و گفت :فعالیت این انجمنها در شیراز ،خراسان جنوبی ،قزوین ،کرمانشاه و تهران در آینده نزدیک آغاز خواهد شد .
فرماندار اردکان نیز راه اندازی اینگونه انجمنهای غیر دولتی با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان را امری موثر در زمینه ارتقا ورضایتمندی وضعیت اقتصادی دانسته و افزود :این انجمنها می توانند با معرفی استانداردها و اطلاع رسانی لازم سطح اطلاعات مردم را در مسیر شیوه های مصرف و انتخاب کالاهای مناسب بالا ببرند .
"احمد کمالی "با اشاره به اجرای بهینه قانون هدفمند سازی یارانه ها تشکیل این انجمن را یکی از راههای نظارت بیشتر بر بازار توسط خود مردم و همچنین ترویج شیوه های مصرف صحیح عنوان کرد .
گفتنی است در این انتخابات که با شرکت اعضای انجمن صورت گرفت آقایان حمید صحرایی ،مصطفی شیری ،علیرضا حبیبی ،محمد رضانجارکار وسید حسین مهدیزاده بعنوان اعضای اصلی هیات مدیره و جاوید عیدانی بعنوان عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب و آقایان ناصر پایدار و سعید طالعی بعنوان بازرسین اصلی و علی البدل تعیین شدند.