مسئول ستاد انتخابات شهرستان اردکان
رقیه کرمانیان مسئول ستاد انتخابات شهرستان اردکان در نشست توجیهی و آموزشی اعضای شعب اخذ رأی گفت: وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است و اعضای شعب باید رعایت اصل بی‌طرفی و عدم جانب‌داری از نامزدها را سرلوحه کار خود در شعب قراردهند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، کرمانیان برگزاری انتخابات به‌دست مردم و معتمدین آن‌ها را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
 
 
وی حساسیت انتخابات دوم اسفند را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: در گام دوم انقلاب و با توجه به اقدامات تروریستی دشمنان به‌ویژه ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی حضور حداکثری مردم نشان‌گر اعتماد بالای آنان به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.
 
 
کرمانیان با تأکید بر لزوم رعایت نکات قانونی توسط اعضای شعب اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی و توجیهی متعددی برای عوامل اجرایی انتخابات برگزار شده و شهرستان برای برگزاری انتخابات دوم اسفند آماده است.
 
 مسئول ستاد انتخابات شهرستان اردکان هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی را فراهم‌آمدن فرصتی برای رفع ابهامات و استفاده از تجارب سایرین در دوره‌های گذشته عنوان نمود.
 
گفتنی است در ادامه این جلسه آموزش‌های لازم به اعضای شعب اخذ رأی ارائه و به سؤالات و ابهامات پاسخ داده شد.