پخش دعای ندبه مصلای اردکان از شبکه یک سیما

امارتهای دنیایی به دست خویش ،خشت و گلی بیش نیستند و هر چقدر هم بزرگ ووسیع باشند به تنهایی جلوه ای ندارند و تنها زمانی عظمت می گیرند که شکوه  جمعی دلداده را  در معاشقه با معشوق  در خود بگیرند  و جایگاه عروج قلبهای خسته از فراق گردند.

آنروز اشکهای جاری و بغضهای خفته در گلو سقفهای بلند مصلی را به آسمان پیوند زده بود و ارتفاع دستهای برافراشته به سمت معبود آنقدر زیاد بود که تصویرش در قاب کوچک هیچ تلویزیونی نمی گنجید .

انگار دلها خلوت خود را پیدا کرده بودند و امواج برخواسته از قلبهای منتظر برای حفظ خلوص و صداقت  این معنا ،برموجهای تصویری صدا و سیما غالب آمده بودند که مروجان فرهنگ ندبه هرچه تلاش کردند جز واصل شدن به شبکه های قلب مردم متدین این دیار ،پیوندشان با غیر برقرار نشد  و ذره ای از اخلاص جمعی این حضور عاشقانه کسرنگردید.

و امروز وقتی دستهای هجران زده  ایران بر شبکه های دل مردم اردکان دخیل عشق بسته بود و امواج پرحرارت سیما فریاد ندبه این شهر را در  گوش ایرانیان عاشق زمزمه می نمود ؛شکوه مصلی و عظمت حضور عاشقانه مردمان ولایتمداربار دیگر چشمان متحیر دشمنان امام زمان (عج) را کور کرد وخاطره این میثاق با ولایت  را در اذهان عاشق جاودانه ساخت .

به امید فرج موعود (عج)_روابط عمومی فرمانداری اردکان