با حضور مردم و مسئولین شهرستان اردکان انجام شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"حجت الاسلام سید محمد حسینی" امام جمعه جدید شهر اردکان روز جمعه ساعت 30/10با ورود به شهرستان اردکان در محل میدان شفق مورد استقبال جمعی از مردم ،خانواده های شهدا ،طلاب وروحانیون و مسئولین شهر اردکان قرار گرفت .
     وی در ادامه برنامه استقبال  در معیت معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار اردکان و مسئولین شورای سیاستگذاری استان یزد با حضور در گلزار شهدای اردکان به مقام شامخ 420شهید این دیار و علمای فقید آیت الله خاتمی و بهجتی ادای احترام نمود .
     امام جمعه جدید اردکان سپس در جلسه شورای اداری که با حضور روسای ادارات و ارگانهای دولتی این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد شرکت نمود و مورد معارفه مسئولین این شهرستان قرار گرفت .
     فرماندار اردکان در این جلسه با تقدیر از زحمات بی شائبه "حجت الاسلام دیداری" اهتمام موثر این عالم بزرگوار را در پیشبرد اهداف علمی ،فرهنگی و مذهبی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اردکان مفید ارزیابی نمود و با بیان گوشه ای از زحمات ایشان توسعه اماکن وفضاهای مذهبی ،مدیریت بجای شورای فرهنگ عمومی ،ستاد اقامه نماز ،شورای امر بمعروف و نهی از منکر رادر کنار گسترش فضاهای علمی حوزوی و تاسیس کلاسهای درس خارج ،حمایت از نویسندگان و پژوهشگران را بخشی از خدمات ارزنده ایشان در طول دوره 3ساله امامت جمعه اردکان عنوان کرد .
     "احمد کمالی "در زمینه ارتباط نیک حجت الاسلام دیداری با مردم، ایشان را یکی از حامیان خوب خانواده های معظم شهدا جانبازان و ازادگان و همچنین مستضعفین معرفی کرد و آرزوی توفیق در ادامه این مسیر را برای ایشان از درگاه حضرت احدیت مسئلت نمود .
     وی همچنین امام جمعه جدید را فردی لایق و صالح در عرصه زعامت امامت جمعه دانست و افزود :سوابق درخشان "حجت الاسلام حسینی" در زمینه خدمت به نظام و انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و امیدواریم در مسئولیت جدیدی که در این شهرستان قبول فرموده اند هم شاهد مدیریت فرهنگی ،علمی و مذهبی ایشان در زمینه های مختلف بوده و با تداوم راه علمای سلف این دیار پیشرفت و آبادانی روز افزون شهرستان اردکان را شاهد باشیم .
     فرماندار ادکان از کلیه مسئولین ادارت و ارگانها خواست تا با هدایت و مشورت امام جمعه جدید مسائل شهرستان را به سمت اهداف مقدس نظام پیش ببرند .
     در ادامه این جلسه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) ،شخصیت امام راحل را یک شخصیت منحصر بفرد در طول تاریخ دانست و به ذکر پاره ای از سجایای اخلاقی آن امام عظیم الشان پرداخت .
     وی در خصوص جابجایی امام جمعه شهرستان اردکان افزود : اکثریت مردم شهرستان اردکان مایل به  تداوم توفیقات آقای دیداری بوده اند چرا که ایشان امام جمعه ای بود که مطالبات مردم و جوانان را درک کرده بود  و با حضور در مجامع علمی و دانشگاهی در این مسیر قدمهای موثری برداشته بود .
     "محمد رضا تابش "در بخشی از صحبتهای خود حرمت نهادن به حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را حرمت نهادن به مقام معظم رهبری دانست و افزود :معرفی حجت الاسلام حسینی بعنوان امام جمعه این شهرستان نشان از نگاه ویژه ایست که  شخص مقام معظم رهبری به شهرستان اردکان دارند.
وی همچنین از امام جمعه جدید خواست تا مثل یک شهروند اردکانی در راستای اعتلای این شهرستان در تمامی عرصه ها قدم بردارد .
    "حجت الاسلام غفوری "معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در ادامه جلسه اداری امروز هدف از برگزاری این جلسه را تودیع و معارفه ائمه جمعه اردکان  دانست و افزود :جابجایی در سیاستهای دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه امری طبیعی است و این مایه افتخار ماست که در پایان دوره خدمات یک امام جمعه مقبولیت مردمی ایشان را شاهد باشیم که این نشانگر اهتمام و کوشش ائمه جمعه ماست .
     وی همچنین ابراز امیدواری کردکه حجت الاسلام دیداری درخواست شورا را برای استفاده از تجربیات ایشان در یکی از شهرستانهایی که به وی پیشنهاد شده است را به عنوان امام جمعه بپذیرند .
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین از قدردانی و قدرشناسی مردم شهید پرور اردکان نسبت به جایگاه مقدس روحانیت و امامت جمعه تقدیر نمود .
     در خاتمه هریک از ائمه جمعه سابق و جدید در سخنانی با احیای نام مقدس امام خمینی(ره) در ایام ارتحال ایشان خدمت را وسیله ای برای تقرب بیشتر به خدا دانسته و با احترام به حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص این جابجایی  خواستار اتحاد و انسجام روز افزون مردم در این زمینه شدند .
     در پایان با اهدا یک جلد قرآن نفیس از سوی فرماندار شهرستان اردکان از زحمات حجت الاسلام دیداری در طول دوره مسئولیتشان تقدیر شد .
     گفتنی است خطبه های نماز جمعه این هفته  توسط امام جمعه جدید شهرستان بیان و نماز پرصلابت جمعه نیزبه امامت ایشان در مصلای امام خمینی(ره) اردکان اقامه شد .