دکتر محمود احمدی نژاد

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان ، "محمود احمدی نژاد " ساعت 45/9 دقیقه با یک فروند بالگرد وارد سایت گندله سازی اردکان شد و مور استقبال امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولین قرار گرفتند (در حاشیه ورود رییس جمهور ، از چهار قلوها ی یکی از خانواده های روستاهای اردکان که در مراسم استقبال حضور پیدا کرده بودند دیدن نمود) سپس رییس جمهور بطرف سایت مجتمع فولاد غدیر ایرانیان رفتند و با رونمایی از تندیس سایت رسمأ آنرا افتتاح کردند.
رییس جمهور همچنین بازدیدی دو ساعته از بخشهای مختلف این پروژه صنعتی و طرح فولاد ارفع داشتند .
      "احمدی نژاد "در حاشیه بازدید دقایقی در بین کارگران مشتاقی که منتظردیدن ایشان بودند حضور یافته و با خسته نباشید به این قشر زحمتکش به ابراز احساسات کارگران پاسخ گفتند .
رییس جمهور همچنین در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با تقدیر و تشکر از مردم استان و شهرستان اردکان به برنامه های دولت در توسعه فولاد اشاره کرد.
     "احمدی نژاد "گفت: با طرح های اجرا شده ، در حال حاضر تولید فولاد در کشور بیش از 19 میلیون تن می باشد و قرار است با افتتاح و بهره برداری از طرح های در حال اجرا ، ظرفیت آن در طول دوسال باقی مانده دولت دهم به بیش از 42 میلیون برسد.
رییس جمهور ساعت 10/11 دقیقه اردکان را به منظور افتتاح سیکل ترکیبی صدوق، ترک کردند .
بعد از مراسم امام جمعه ، فرماندار ، نماینده مجلس و جمعی از مسئولان در جمع مديران ،كارافرينان، مسئولان و كارگران در سالن آمفي تئاتر مجتمع گندله سازي حضور یافتند.
حضور رییس جمهور از نگاه تصویر ( منبع عکس ها از جاهای مختلف می باشد )