رییس شورای تامین در جمع فرماندهان کلانتری و پاسگاه های شهرستان:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"احمد کمالی"صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اردکان در نشست مشترک فرماندهان کلانتری و پاسگاه های این شهرستان شرکت نمود .
رییس شورای تامین شهرستان در این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سال گذشته به وضعیت رو به رشد شهرستان از دید اقتصادی اشاره کرد و گفت :رشد ایجاد شده در تمامی بخشهای نظام قابل بررسی و ملموس است و بنظر می رسد در سالهای اخیر حرکتهای پرجنب و جوش اقتصادی دولت خدمتگزار که به تحولات اساسی و موثر منجر گردیده است لازمه یک جهاد بزرگ را فراهم کرده که مقام معظم رهبری این سال را به نام جهاد اقتصادی نامگذاری کردند .
وی با اشاره به حساسیت موضوع امنیت اجتماعی برای تداوم پیشرفتها افزود :ارتقا امنیت اجتماعی یکی از زیربناهای اصلی جهاد پیروزمندانه اقتصادی است .
فرماندار اردکان با مد نظر قرار دادن جغرافیای بومی انسانی در شهرستان ،وجود امنیت اجتماعی را از مهمترین موارد ارتقا این منطقه دانست و گفت :با وجود اسکان تعداد زیادی ازافراد غیر بومی و آمار بالای اتباع بیگانه که گاهی بدلیل تناقض فرهنگها و یا بحران هویت باعث ایجاد جرم می شود ؛تلاشهای نیروی انتظامی شهرستان در راستای کاهش آمار جرم و جنایت در سالهای اخیر فوق العاده چشمگیر بوده است .
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به برنامه های جدید دولت در زمینه اصلاح سیستم مالیاتی و گمرک کشور و مبارزه با سو استفاده کنندگان در این راستا اشاره و تاکید کرد :ایجاد این تحولات وظیفه برقرار کنندگان امنیت اجتماعی را دو چندان خواهد نمود .
در ادامه این نشست "سرهنگ افشاری "فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان در گزارشی کوتاه بخشی از فعالیتهای صورت گرفته در سال 89را توسط مجموعه نیروی انتظامی متذکر گردید و گفت :درسال جدید ادامه مبارزه جدی با مقوله قاچاق مواد مخدر ،برخورد با مزاحمین نوامیس را با هدف ارتقای امنیت اجتماعی دنبال خواهیم نمود و در زمینه مباحث ترافیکی و ایجادنظم در تردد وسایط نقلیه نیز با تدابیرنیروهای راهنمایی و رانندگی برنامه های موثری را در سطح شهر شاهد خواهیم بود .