فرماندار اردکان در مصاحبه با ایرنا :

     "احمد کمالی" در مصاحبه روز یکشنبه با خبر نگار ایرنا افزود :با گذشت دهه سوم انقلاب و آغاز دهه پیشرفت و عدالت به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی )انقلاب اسلامی ایران بعنوان یک الگوی جهانی در جوامع مختلف قابل طرح بوده ودر این راستا الگوهای حکومتی شرق و غرب را به مبارزه و چالش عظیم کشانده است و علیرغم بهره جستن استکبار و ایادی آنان از مزدوران داخلی وخارجی عملا برتری خود را به اثبات رسانده است .
     فرماندار اردکان با اشاره به حربه هایی که ابرقدرتان شرق و غرب در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران بکار برده اند تاکید کرد :حربه کهنه تحریم شدیدترین نقشه ای است که دشمنان علیه نظام اسلامی طرح ریزی کرده اندکه بادرایت مقام معظم رهبری ،همت و تلاش مردمی و برنامه ریزیهای دولت خدمتگزار اهداف شوم استکبار در این رهگذر نیز با شکست سنگین روبه رو شده است .
     وی افزود :یکی از ترفندهایی که دشمن در سالهای اخیر از طریق هزینه کردن مبالغ هنگفت و تقویت شبکه های ماهواره ای به آن متوسل شده است ناکار آمد جلوه دادن نظام اسلامی است .در واقع تلاش استکبار بر این مسئله معطوف شده است که اجرای الگوی حکومت مردم سالارانه دینی را عملا غیر ممکن نشان دهد اما امروزه با مشاهده خیزش عظیم ملتهای منطقه به این واقعیت می رسیم که اقبال مردم دنیا همه به سمت ایجاد حکومت مردمی و دینی است .
     مدیریت اجرایی شهرستان اردکان با مد نظر قرار دادن تلاش دشمن برای سیاه نمایی اوضاع ایران و بحرانی جلوه دادن وضعیت اقتصادی کشورمان تصریح نمود :در چنین شرایطی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال 90را سال جهاد اقتصادی نامیدند و لازمه مقابله با ترفند جدیددشمن را فعالیت جهاد گونه در تمامی بخشهای اقتصادی دانستند .
وی لازمه اجرای دستور معظم له را وحدت عمومی ،تعامل ،همفکری ودلسوزی ویژه مسئولان دانست و گفت :تحقق اهداف والای نظام در جبهه جهاد اقتصادی بسیج عمومی همه ملت را طلب می کند ،پیروزی ملت پیروزی نظام و حکومت است چراکه نظام اسلامی از بدنه عظیم ملت سرچشمه گرفته است .
     کمالی در خاتمه خاطر نشان کرد ملت ایران در طول تاریخ همواره عمل به دستورات ولایت و اجرای منویات مقام معظم رهبری را ثابت نموده است و در ادامه این راه نیز همواره آماده و گوش به فرمان رهبری خواهد بود.