پیام فرماندار اردکان در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی

     فرماندار اردکان در پیامی جنبش وال استریت را مقدمه براندازی نظام سرمایه داری دانست .

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"احمد کمالی "در پیامی ،جنبش وال استریت را مقدمه براندازی نظام سرمایه داری دانست وتصریح کرد :دولت آمریکا بجای فکر کردن در باره ساماندهی وضعیت دنیا و منطقه خاورمیانه وضعیت خود را ساماندهی کند .

     فرماندار اردکان با اشاره به صحبتهای اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در مورد ادامه تحریمها و فشار به حکومت ایران گفت :آمریکا خوب می داند که کشور ایران راه مدیریت تحریمها را می داند و اصلا در نظامی که اقتصاد آن برمبنای تعالیم روشنگرانه اسلام طراحی شده است ابزارهای اقتصاد سرمایه داری نظیر تحریم از نوع تحریمهای آمریکایی پاسخگو نیست .

     وی با مد نظر قرار دادن این نکته که جنبش مردم آمریکا بر ضد نظام سرمایه داری یک حرکت مردمی برخاسته از نارضایتی ،بی عدالتی وشکاف طبقاتی بزرگ در این کشور است گفت :دولت آمریکا با این هدف که جنبش وال استریت را در همان خیابان و روبروی سازمان بورس نیویورک خاموش کند وارد عمل شد ولی این حرکت مردمی به سرعت مرزهای آمریکا را در نوردید و به نظام سرمایه داری اروپا نیز سرایت کرد تا انجا که امروزه شاهد یک نهضت جهانی بر ضد امپریالیسم و نظام سرمایه داری در دنیا هستیم .

     کمالی در خاتمه پیام خود با استناد به حرکتهای ضد استکباری در جهان و در پیش بودن 13آبانماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به اهمیت و حساسیت راهپیمایی این روز تاکید ورزید. و از مردم شهرستان خواست با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حضور و اقتدار اسلامی را به رخ جهانیان بکشند .