شهرستان اردکان میزبان خبر نگاران استان

به گزارش پایان هفته روابط عمومی فرمانداری اردکان ،سلسله بازدیدهای خبرنگاران استان از شهرستانها به اتفاق رییس روابط عمومی استانداری  در شهرستان اردکان پایان یافت .

روز پنجشنبه 20نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه های مختلف استان در معیت "سید عبدالمجید قائم محمدی "رییس روابط عمومی استانداری با حضور در شهرستان اردکان از فعالیتهای جدید صورت گرفته شامل پروژه های فرهنگی ،خدماتی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی بازدید نموده و به انعکاس گزارشات تهیه شده پرداختند .

رییس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در اردکان با بیان این مطلب که این شهرستان حسن ختام سلسله بازدیدهای دسته جمعی خبرنگاران به شهرستانهای استان بوده است افزود :هدف از برگزاری این بازدیدها اطلاع یابی خبرنگاران و اصحاب رسانه از فعالیتهای دولت در شهرستان می باشد که بابرنامه ریزی به عمل آمده در مدت کمتر از یک سال از هر 10شهرستان بازدید صورت گرفته است .

وی افزود در این بازدیدها تعامل و آشنایی مثبت بین خبرنگاران رسانه های مختلف و روابط عمومی ادارات دولتی صورت گرفته است که می توان این تعامل را در راستای ارتقا سطح روابط عمومی و نشریات استان ارزیابی نمود .

برگزاری نشست مطبوعاتی با حضور فرماندار شهرستان اردکان نخستین برنامه این بازدید در اردکان بود که با ارائه سئولات مختلف در زمینه پروژه های اقدام شده و در دست اقدام دولت ،فعالیتهای صنعتی ،وضعیت جوانان دربعد ازدواج ،اشتغال و مسکن ،نرخ بیکاری ،میراث فرهنگی و صنایع دستی و...از سوی خبرنگاران دنبال شده و در مورد هریک از این بخشها از سوی فرماندار پاسخ لازم ارائه گردید .

در ادامه این سفر خبرنگاران از پروژه های مسکن مهر اردکان وتقاطع غیر همسطح شهدا بازدید نموده و در محل اجرای این دو طرح مصاحبه از مدیرعامل مسکن مهر ،رییس تعاون اردکان و سرپرست شهرداری اردکان انجام گرفت و در پایان با حضور در کارخانجات شیشه اردکان از روند اجرای این پروژه  ،میزان اشتغالزایی و هزینه صرف شده برای این واحد صنعتی که با مشارکت بخش خصوصی و بانک عامل  در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد  توسط مدیر عامل این کارخانه توضیحاتی ارائه گردید .

گفتنی است در خصوص نشست مطبوعاتی و مصاحبه های صورت گرفته در این سفر خبر مجزا از طریق همین سایت منتشر خواهد شد .