برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز نهم دی در اردکان

 

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت در شهرستان اردکان با حضور امام جمعه، فرماندار اردکان و جمعی از مدیران دستگاه‌ها در سالن سهیدحنیف فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در این نشست حسین سبزواری ضمن گرامیداشت مناسبت‌های دی‌ماه که مشحون از حوادث و اتفاقات زیادی در سطح کشور و شهرستان است، گفت: با توجه به مقارن بودن ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، حضرت امام خمینی ره و وفات ام‌البنین در دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ۳۸ شهید شهرستان اردکان در دی‌ماه می‌طلبد کلیه دستگاه‌ها فعالیت‌های خود در این ماه بست و توسعه دهند و همه مناسبت‌ها را مدنظر قرار دهند.

 امام جمعه اردکان در این نشست با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تلاش و کوشش کنیم تا این حماسه‌ها زنده بماند، گفت: این تلاش‌ها نوعی جهاد تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با اشاره به اینکه حماسه نهم دی نشان داد پایه‌های نظام ما بر آرمان‌ها و اهداف استوار شده نه اشخاص و افراد، تصریح کرد: حماسه نهم دی ماندگارترین تجلی حضور مردم در دفاع از نظام اسلامی و ولایت و رهبری است.

در ادامه این نشست مسئولین هر یک از دستگاه‌های اجرایی به بیان برنامه‌های خود در این ایام پرداختند و در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سالروز حماسه نهم دی و سالگرد شهادت شهید سلیمانی بحت و تبادل نظر شد.