برگزاری دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اردکان

دومین نشست پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اردکان با موضوع بررسی وضعیت راه‌ها و جاده‌ها و ارائه راهکار‌ها برای کاهش تصادفات برگزار شد.
 
✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، دومین نشست پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اردکان به ریاست فرماندار شهرستان اردکان و با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، معاون اداره کل راهداری استان یزد، جانشین پلیس‌راه استان یزد، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و تعدادی از مسئولان ادارات و دستگاه‌ها در فرمانداری اردکان برگزار شد.

در این نشست رئیس دادگستری شهرستان اردکان گفت: تمام ارگان‌ها پای کار باشند هر کسی وظیفه قانون خودش را در حد توان و با بیشترین نیرو انجام بدهد و اگر به هر حال کوتاهی از سوی ارگان‌ها شد گزارش بشود و اگر تخلفاتی از سوی رانندگان بود نیز سریع به مرجع قضایی اعلام بشود.

جمال قوه ندوشن ادامه داد:  افرادی که تابلو‌ها را می‌پوشانند سریع شناسایی بشوند و برخورد بشود، با افراد بدون گواهینامه که با کامیون‌ها و ماشین‌های سواری رانندگی می‌کنند با شدت و قاطعیت برخورد شود و همچنین در راستای خط کشی جاده‌ها نیز در اسرع وقت اقدام قانونی به عمل آید.
در ادامه جانشین پلیس‌راه استان و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس‌راه شهرستان  به ارائه گزارشی از وضعیت تصادفات و ارائه راهکار در راستای کاهش تصادفات  پرداختند.