3 شعبه ثابت و 6 صندوق رای سیار برای بخش عقدا در نظر گرفته شد.

 برگزاری جلسه هیئت اجرایی انتخابات در بخش عقدا

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا جلسه هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در بخش عقدا با حضور تمامی اعضا و با موضوع تعیین شعب اخذ رای  در محل بخشداری برگزار شد.

خانم منصوری بخشدارعقدا در ابتدای این جلسه با بیان اهمیت این انتخابات به برگزاری باشکوه انتخابات اشاره کرد و گفت:اعضای هیئت اجرایی باید تمام تلاش خود را بکنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

منصوری با اشاره به بازدید میدانی هفته گذشته تعدادی از عوامل اجرایی از مسیرهای روستاها برای روز رای گیری گفت: الحمدالله بخش عقدا دارای تعداد قابل توجهی روستا هست که پس از بررسی روستاهای دارای سکنه و مسیرهای ارتباطی این روستاها در بخش عقدا شعب اخذ رای ثابت و سیار تعیین می گردد.

رییس هیئت اجرایی انتخابات در بخش عقدا گفت:در این جلسه با توجه به گزارشات بازدید میدانی و بر اساس تجربیات حاصل از انتخابات گذشته مصوب شد:تعداد ۳ شعبه ثابت در شهرعقدا و 6صندوق اخذ رای سیار در روستاها کار جمع آوری آرای مردم در بخش عقدا را برعهده داشته باشند.

منصوری در پایان گفت: برگزاری یک انتخابات سالم و ایجادفضایی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین وظایف هیئت اجرایی بخش عقدا در انتخابات خواهد بود و ان شاالله در اسفندماه شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه خواهیم بود.