بازدید شبانه کمیته پایش زیست محیطی واحدهای صنعتی شهرستان اردکان

 در ادامه گشت نظارت بر فعاليت واحدهای صنعتی شهرستان، با حضور دادستان اردكان و با همراهی رئيس پليس پيشگيری، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، کارشناسان بهداشت و محيط زیست و نماينده فرمانداری بصورت سرزده از واحدهای توليد کاشی و لعاب مستقر در شهرک صنعتی بازدید و نواقص صنایع به تفکیک هر اداره  شناسایی و مقرر شد اقدامات قانونی لازم انجام گیرد.

دادستان اردكان پس از مشاهده وضعيت واحدهای لعاب و مشكلات و معضلات زيست محيطی ناشی از فعاليت آن‌ها  اعلام‌کرد: صنایع و بخصوص تولید کنندگان لعاب بدلیل نزدیکی به مناطق مسکونی می‌بایست از تكنولوژيی و روش‌های مناسب و بروز در كنترل آلودگی هوا استفاده کنند و خواستار تكميل و رفع نقص سيستم‌های غبارگير و كنترل آلودگی از طریق نصب تکنولوژی‌های جدید در كوتاه‌ترين زمان ممكن شد.

در ادامه پایش که از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد بطول انجامید از شهرک مسکونی ترک آباد نیز بازدید بعمل آمد و موضوع آلودگی صوتی و بوی نامطبوع این منطقه نیز مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

دشتکیان در پایان تاکید کرد طی برنامه‌ريزی انجام شده و تا رسيدن به نتيجه مطلوب پایش‌های شبانه و بصورت سرزده  ادامه خواهد داشت و گزارش کمیته پایش زیست محیطی برای عموم، اطلاع رسانی خواهد شد.