مصطفی پوردهقان‌اردکان سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان اردکان در پیامی هفته سلامت را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

هفته سلامت (۷-۱ اردیبهشت) سال جاری در حالی سپری می‌کنیم که موج چهارم بیماری کرونا بر جان و روان مردم ما سایه افکنده و در این میان کارکنان حوزه بهداشت و درمان را بیش‌ازپیش نگران و خسته کرده است؛ ولی مدافعان سلامت باوجود شرایط سخت و طاقت‌فرسا نیز در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا همچنان خوش می‌درخشند.

 

این‌جانب به‌نوبه خود مناسبت وزین هفته سلامت در ایران را که به شعار مهم «همراهی با مدافعین سلامت برای ساختن جهانی عادلانه و سالم برای همه» مزین شده تبریک عرض نموده و با خداقوت جانانه به همه کارکنان حوزه سلامت شهرستان علی‌الخصوص مراقبان سلامت و کارشناسان بهداشتی مراکز سلامت، از تلاش و همراهی این عزیزان در مقابله با بیماری کرونا سپاس‌گزاری می‌کنم.

 

ضمن درخواست از همه مردم شهرستان برای همراهی در رعایت دستورالعمل‌های مقابله با بیماری کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان، از ایزد منان و متعال برای همه مردم شریف شهرستان اردکان سلامتی و دوری از بلا را در همه احوال خواهانم.

 

مصطفی پوردهقان‌اردکان
سرپرست فرمانداری اردکان