سفیر ژاپن در اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان ، "کین ایچی کومانو" سفیر ژاپن بهمراه مدیر کل امور اتباع و هیات همراه روز گذشته وارد اردکان شد و مورد استقبال فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان قرار گرفت . فرماندار اردکان در بدو ورود سفیر ژاپن با ابراز تأسف و تأثر از وقوع زلزله 8 و 9 دهم ریشتری و حادثه سونامی در ژاپن که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور منجر شده ورود ایشان را به شهرستان اردکان خیر مقدم گفت.
سفیر ژاپن نیز از استقبال گرم فرماندار و مسئولان شهرستان اردکان قدردانی کرد و ابراز همدردی فرماندار اردکان از کشته و زخمی شدن جمعی از شهروندان ژاپنی در واقعه زمین لرزه در شمال این کشور را ارج نهاد.
"کین ایچی کومانو" بهمراه فرماندار و و دیگر مسئولین به مهمانشهر محل اقامت اتباع افاغنه که هدف از سفر ایشان به اردکان بود بازدید نمود و از وضع معیشتی و زندگی و اسکان آنها دیدن نمودوی از مدرسه 12 کلاسه و پیشرفت کار این مدرسه که در ورزشگاه غدیر در حال ساخت می باشد نیز بازدید کرد و از زحمات فرماندار و مسئولین اردکان در ارائه خدمات به مهاجرین افغانی نیز تشکر کرد.
سفیر کشور ژاپن در ادامه از پتانسیل شهرستان در عرصه میراث شامل بافت قدیمی شهر ، موزه مفاخر ، موزه فرش ، و خانه تقدیری نیز دیدن کرد.