جلسه مشترك شوراي اسلامي شهر با حضور امام جمعه و فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در آخرين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر اردكان كه با حضور امام جمعه، فرماندار و شهردار برگزار شد' آخرين هماهنگي هاي لازم جهت استقبال از مسافران نوروزي در اين شهرستان به عمل آمد.
امام جمعه اردكان در اين جلسه با اشاره به اهميت ايام نوروزي در شناساندن توانمنديهاي منطقه بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و مورد نياز به مسافران همزمان با معرفي محصولات فرهنگي و هنري تأكيد كرد.حجت الاسلام ديداري همچنين به بيان پيشنيه ديني و عالم پروري اردكان پرداخت و ارائه فضاهاي شهري متناسب با بافت مذهبي شهرستان را خواستار شد.امام جمعه اردكان افزود: بايستي هماهنگي بين دستگاههاي عضو ستاد استقبال از مسافران نوروزي تا پايان ايام تعطيلات نوروزي ادامه يابد.

در اين جلسه همچنين احمد کمالی رییس کمیته اسقبال از مسافران نوروزی به تشریح فعالیتها و هماهنگیهای انجام شده با دستگاها و ادارات مربوطه در خصوص اسقبال هر چه بهتر از مسافران نوروزی پرداخته و موقعیت خاص این شهرستان را برای حضور چشمگیر مسافرین نوروزی را یادآور شد وی گفت :با توجه به اینکه این شهرستان سال گذشته بعد از مرکز استان بیشترین تعداد مسافرین نوروزی را پذیرا بوده است تمام امکانات  فرهنگی جهت راهنمایی مسافرین از قبیل برشور ، نقشه راهنما اردکان و غیره ... برای استقبال از مسافرین که در واقع قاصدین پیام وفرهنگ این خطه از کویر خواهند بود آماده می باشد .
"احمد کمالی "علاوه بر اسکان و برنامه ریزی برای رفاه حال مسافرین راهگذر ،بحث میهمانان و گردشگرانی که برای بازدید از جاذبه های این شهرستان در اردکان حضور می یابند را خاطر نشان کرد و گفت :استقبال گسترده مسافرین و میهمانان نوروزی فرصت مناسبی است تا به این بهانه میراث فرهنگی و همه مجموعه های فرهنگی شهر، همت را مضاعف نموده و در راستای زیباتر جلوه کردن جاذبه های این شهرستان قدم بردارند . وی همچنین با اشاره به تدین و دینمداری مردم اردکان و همت عالی اهالی این شهرستان در انجام واجبات دینی چون نماز جماعت خواستار ترویج بیشتر این فرهنگ در ایام نوروز از طریق برگزاری مراسم نماز جماعت در اماکن عمومی مثل پارک شهر شد و افزود :تبلیغات دینی در سایر اماکن دیدنی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیز در این ایام ضروری به نظر می رسد. در پایان جلسه ديگر مسئولين به بيان ديدگاههاي خود در خصوص ورود و اسكان حداكثري مسافران نوروزي پرداختند.