فرمانداراردکان :

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری "احمد کمالی "در پیامی در آستانه طرح سر شماری نفوس و مسکن شهرستان اردکان خواستار همکاری همه جانبه مردم در اجرای این طرح گردید .
    

متن پیام به این شرح است :
    

     در سال جهاد اقتصادی بار دیگر در آستانه برداشتن گامی بلند به سوی اعتلا و سازندگی کشور عزیزمان ایران اسلامی قرار گرفته و با اجرای طرح عظیم سرشماری نفوس و مسکن سال 1390می رویم تا سازنده اینده خود باشیم و سرنوشتی هرچه والاتر را برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم .

     مقدمات اجرای این سرشماری بعنوان ششمین طرح آمارگیری نفوس و مسکن در ایران به حول و قوه الهی منطبق با جدیدترین روشهای علمی و سیستماتیک در شهرستان اردکان نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و در حال انجام می باشد وانشا الله از روز دوم تا بیست و دوم آبانماه مامورین امارگیری نفوس و مسکن که آمادگیهای لازم را از طریق آموزشهای ارائه شده کسب نموده اند با مراجعه به درب منازل و ارائه کارت شناسایی ولباس فرم مخصوص به جمع اوری اطلاعات و آمار خواهند پرداخت .
    

     بی تردید موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها در سه دهه گذشته جز در سایه همکاری تعامل و همراهی مردم صورت نگرفته است و تمامی مراحل سرنوشت ساز انقلاب تنها با حضور موثرمردم در صحنه و پیوند صمیمانه دولت و ملت با نتایج مطلوب طی گردیده است .

     اینک انتظار می رود که مردم شهرستان اردکان نیز همگام و همراه با آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی از طریق همکاری با مامورین آمار گیری بار دیگر خود را در توسعه و ترقی کشور عزیزشان سهیم دانسته و در دورانی که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی )به دهه پیشرفت و عدالت موسوم گردیده است با ارائه آمار صحیح و پاسخگویی صادقانه به آمارگیران در تدوین برنامه های آتی به برنامه ریزان جامعه کمک و مساعدت نمایند .این در حالیست که کلیه اطلاعات جمع اوری شده در طول سرشماری بصورت کاملا محرمانه حفظ خواهد شد و جز مراجع ذیصلاح در اختیار هیچ فرد ،ارگان یا دستگاهی قرار نخواهد گرفت .

     همچنین از انجا که این طرح در تمامی شهرها ،روستاها ،بخشها و ابادیهای دارای سکنه اجرا می شود ؛شایسته است تا از سوی شوراهای شهر و روستا ،شهرداری ها و دهیاریها بعنوان نهادهای مشارکت مردمی اطلاع رسانی و آگاه سازی موثر با هدف جلب همکاری هرچه بیشتر مردم صورت گیرد .

     در پایان ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت همه مردم شهرستان اردکان که همواره بعنوان مشاوری امین و همراهی صادق خدمتگزاران خویش را یاری نموده اند و تشکر از کلیه ادارات و ارگانها که با در اختیار گذاشتن امکانات ،نیرو ،وسیله نقلیه و فضاو تجهیزات اداری در اجرای هرچه بهتر سرشماری نفوس و مسکن سال 90همکاری نموده و می نمایند موفقیت روز افزون همگان را از درگاه حضرت احدیت خواهانم .