باحضور فرماندار

          به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان جلسه تجلیل از شرکتهای حمل و نقل کمک کننده به کمیته امداد با حضور فرماندار و رییس کمیته امداد در محل فرمانداری اردکان برگزار شد .
در این جلسه" فرماندار" اردکان با اشاره به اهمیت کار کمک به محرومین در جامعه ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده است ،و هر فرد مسلمان در برابر نیازها و گرفتاری های برادران دینی خود بی تفاوت نمی تواند باشد بلکه با احساس مسؤولیت، در پی کمک به برادران خود و رفع مشکلات آنان خواهد بود. تا آن جا که در لسان ائمه معصومین(ع) کمک به برادر دینی با صد مرتبه طواف واجب خانه خدا برابری می کند و بر همین اساس بعد از اجرای حکم خدا و پیاده کردن احکام الله، خدمت به محرومین یکی از شیرین ترین عبادت هاست و این سنت پیامبر و ائمه معصومین (ع) بوده است سخنانی مطرح نمود.
  "کمالی "در ادامه سخنان خود به تلاش مجدانه دولت در برقراری عدالت و کمک به محرومان جامعه نیز فرمود: در دولت دهم بیش از هر زمان دیگری به محرومین جامعه و رفع دغدغه های معیشتی مددجویان توجه شده است وی افزود: با اجرای قانون هدفمند سازی در رفع محرومیت زدایی و ایجاد و ارتقای سطح رفاهی جامعه قدم برداشته شده است.
  "کمالی" با بیان اینکه ما در شهرستان مهمترین هدف در حوزه حمایتی ، توانمند سازی مددجویان می دانیم ابراز امیدواری نمود كمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی به مركزی تبدیل شوند كه افراد نیازمند در آنجا آموزش ببینند و با ارائه تسهیلات، شغل پایدار داشته باشند تا از دایره حمایتی خارج شوند. 
  در ادامه" خلیلی" رییس کمیته امداد اردکان نیز با تشکر از حمایتهای فرماندار و جمع خیرین حاضر، در خصوص جلب کمک و حمایت خیرین به کمیته امداد گزارشی ارائه نمودند.
در پایان هدایای به رسم یادبود به خیرین اهداء گردید.