درادامه عملکرد بنیاد علوی در اردکان :
     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح دیروز در مراسمی با حضور فرماندار ،معاون بخشدار عقدا ،برخی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای عقدا وبا شرکت جمعی از مردم منطقه عقدا نمایشگاه توزیع هدایای رهبری در عقدا گشایش یافت .
 
     فرماندار اردکان در این مراسم با ابراز خرسندی از فعالیت عام المنفعه بنیاد علوی در پرتو حمایت مقام معظم رهبری ،مبارزه با فقر و کاهش شکاف طبقاتی را از جمله مهمترین اهداف بلند مدت این بنیاد بر شمردو گفت :در قاموس اسلام فقر مادی همواره مورد مذمت قرار گرفته است و در تعالیم اسلامی راهکارهای مختلف فردی و اجتماعی برای جلوگیری از فقر و رسیدن به رفاه نسبی پیشنهاد شده است که دستورات فردی آن در زمینه تلاش برای کسب روزی حلال ،دوری از سستی و تنبلی، پرهیز از اسراف و...می باشد و در زمینه اجتماعی هم برای پیشگیری و مبارزه با فقر توصیه هایی به حاکمان و مسئولین جامعه شده است که از جمله این موارد رفع تبعیضها ،حمایت از محرومین ،ایجاد اشتغال و... می باشد .
 
     "احمد کمالی "با ابراز خرسندی از حرکت نوعدوستانه و همدلانه بنیاد علوی افزود :پس از پیروزی انقلاب چه در زمان حیات امام راحل و چه در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب همواره به طرق مختلف تلاش شده تا تعالیم اسلام در زمینه مبارزه با فقر در جامعه اجرا شود و این مهم تا حد زیادی محقق شده است و تلاش برای استقرار عدالت و رفع شکاف طبقاتی همچنان ادامه دارد.
 
     در ادامه این مراسم "ابراهیمی "نماینده بنیاد علوی از توزیع هدایای رهبری بین 3100نفر از ساکنین شهر و روستاهای عقدا خبر داد و گفت :در این بخش همه مثل خرانق همه روستاییان ساکن این هدیه ها را دریافت خواهند نمود .