بمناسبت پیروز ی مردم غزه وسپاس از نعمات بیکران آسمانی برگزار شد
امام جمعه اردکان در خطبه های این هفته نماز جمعه اردکان با اشاره به پایان نبرد 22روزه در غزه به ابعاد مختلف این جنگ نابرابر پرداخت و گفت :طرفداران رژیم صهیونیستی اسراییل را پیروز این نبرد می دانند ،اما اگر با دیده حقیقت به ابعاد تبلیغاتی ،سیاسی و فرهنگی این جنگ بنگریم ،حماس را در میان نهضتهای آزادیخواه جهان جای داد و غرب وکشورهای غربی به رسوایی سیاسی رسیدند و همانند جنگ 33 روزه قبلی اسراییل با حزب الله لبنان پس لرزه های جنگ اخیر نیز بعدا مشخص خواهد شد .
حجت الاسلام دیداری با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن سی امین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم از این پیروزی عظیم بعنوان یک معجزه در میان ناباوری جهانیان یاد کرد و خواستار برگزاری جشنهای پرمحتوا ومردمی همچون گذشته اما با جلوه گسترده تر در ایام گردید .
خطیب جمعه اردکان همچنین با تسلیت ایام شهادت امام زین العابدین (ع)به ذکر مصائب آن امام همام پرداخت واز آن امام عزیز بعنوان بزرگترین پیام آور حماسه کربلایاد نمود .
گفتنی است اوضاع نامساعد جوی وبارش برف اخیر از شور حضور مردم اردکان در آیین پرشکوه نماز جمعه کم ننموده بود و نماز جمعه این هفته چون گذشته با حضور گسترده مردم اقامه گردید .