از سوی امام جمعه و فرماندار اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،شب گذشته مراسم بزرگداشت آیت الله حاج شیخ محمد جواد حسنعلی امام جمعه فقید شهرستان تفت در مسجد کشکنو اردکان برگزار شد .
در این مراسم که با حضور امام جمعه و فرماندار اردکان ،فرماندار تفت و تنی چند از مسئولین این شهرستان برگزار شد ؛جمع کثیری از مردم عالم پرور اردکان شرکت نموده ویاد و خاطره آن عالم ربانی را گرامی داشتند.
در این مراسم" حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر" از وعاظ ومبلغین اردکان با تجلیل از مقام شامخ آیت الله حسنعلی ایشان را از بزرگان عرصه علم وتقوا برشمرد و گفت :آن عالم بزرگ از محضر علمای بزرگ گذشته بهره گرفته بود به گونه ای که انفاس عالمان قدیم و بزرگان پیشین در وی آشکارا مشاهده می شد .
سخنران این مراسم در بخشی از صحبتهای خودبا ذکرحدیثی از پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) مصیبت مرگ عالم را از مصیبتهای اخروی مردم دانست وفقدان علمایی چون آیت الله حسنعلی را ضایعه ای سنگین برای جامعه علم و دین عنوان نمود .
وی به نقل ازحدیث مولا امیر المومنین علی علیه السلام تصریح کرد :هرکس بمیرد و میراث و ارثش قلم و دفترش باشد بهشت بر او واجب می شود .
قرائت قرآن ،فاتحه خوانی و ذکر مصیبت سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام توسط مداحان اهل بیت از دیگر برنامه های این مجلس ترحیم بود .