مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در اردکان :

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"حسینی کوهستانی "در جلسه روز سه شنبه که بمنظور هم اندیشی اجرای طرحهای فرهنگی سازمان تبلیغات در سال 90با حضور روسای سازمان تبلیغات شهرستانهای استان و مسئولین شهرستان اردکان در محل سالن اجتماعات اداره اردکان برگزار شد با اعلام این خبر افزود :درصورت همکاری مسئولین شهرستان خصوصا اداره اموزش و پرورش و تامین زیر ساختهای لازم، آمادگی احداث و راه اندازی دبیرستان علوم و معارف صدرا در اردکان وجود دارد .
     مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین از بهره برداری ساختمان مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات تا پایان نیمه اول امسال در اردکان خبر داد و خاطر نشان کرد با احداث این مکان امکانات بیشتری برای انجام فعالیتهای فرهنگی در اختیار شهرستان اردکان قرار گیرد .
     حجت الاسلام حسینی کوهستانی در بخش دیگری از زمان جلسه با اشاره به خیزش های اخیر اسلامی در منطقه و بیداری دنیا برای مبارزه با کفر و استبداد، نقش تبلیغ و مبلغین دینی را در این عرصه زیربنایی دانست و گفت :آنچه امروز در دنیا در حال وقوع و انجام است حاصل تلاش مبلغین اسلامی در سالیان گذشته است .

     وی افزود :تبلیغ چهره به چهره از طریق علما و روحانیون از تمامی شیوه های تبلیغاتی و ارتباطی دشمن سبقت گرفته و همه قیل و قالهای بیهوده آنها را بی اثر می سازد .البته اجرای صحیح فعالیتهای فرهنگی در کنار تبلیغ بسیار اثر گذار خواهد بود .
     مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان بخشی از رسالتهای آتی این سازمان در استان تاکید کرد :ارتقا کیفی برنامه های فرهنگی به جای رشد کمی و عددی وواگذاری فعالیتهای فرهنگی به نهادهای مردمی و تقویت نقش نظارتی و پشتیبانی سازمان تبلیغات به جای نقش اجرایی از جمله برنامه های در دست اقدام این سازمان است .
     در ادامه فرماندار اردکان نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه وروز معلم با نگاه به محوریت فرهنگی دور سوم سفر ریاست محترم جمهور به استان ابراز امیدواری کرد که از طریق بودجه فرهنگی اختصاص داده شده در قالب مصوبات سفر شاهد اجرای برنامه های تاثیر گذار فرهنگی در کل استان باشیم .و افزود :ازهمفکری و تعامل قشر روحانی در خصوص مبارزه با معظلات فرهنگی نظیر بدحجابی و ارائه راهکارهای موثر در این خصوص بصورت ویژه استقبال خواهیم نمود .