استقبال ایمن از نوروز 90

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان صبح امروز مانور موتوری ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان برگزار شد .

این مانور با شعار استقبال ایمن از نوروز 90با شرکت بیش از 30دستگاه خودرو شامل آمبولانس ،خودروهای امداد جاده ای ،اتومبیلهای امنیتی ،انتظامی و پلیس بهمراه خودروهای نظارتی بازار در ایام نوروز برگزار شد .

فرماندار اردکان در حاشیه این مانور با اعلام این خبر که کلیه ادارات و ارگانهای خدمترسان و بانکهای عامل به رتق و فتق امور اقتصادی مردم ،در ایام تعطیلات عید با حضور کشیک نوروزی فعالیت خود را انجام می دهند افزود :هماهنگیهای نهایی در جلسه ای که روز شنبه با حضور روسای تمام ارگانها در فرمانداری برگزار می شود در این راستا صورت خواهد گرفت .

"احمد کمالی "ضمن تقدیر از همکاری مردمی در زمینه نظارت بر وضعیت بازار گفت :گشتهای ویژه اقتصادی در ایام عید با هدف نظارت بر قیمتها وتنظیم بازار بصورت شبانه روزی فعال می باشد ؛در عین حال مردم شهرستان نیز با نظارت بر این مهم می توانند یاریگر بخش دولتی باشند .

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان هدف از برگزاری این مانور را نمایش آمادگی دستگاه های نظارتی ،امنیتی و امدادی عنوان نمود وافزود :با هماهنگی بعمل آمده توسط ارگانهای ذی ربط ،کلیه کمیته های ستاد اعم از اسکان ،نظارت ،فرهنگی و...برای استقبال از بهار و خدمترسانی ویژه به مردم  در این ایام آمادگی لازم را کسب نموده اند .

انجام عملیات نمایشی امداد جاده ای بهمراه رها سازی و اطفا حریق از دیگر برنامه های مانور امروز بود .