در بازدید معاون توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان

     معاون توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش به اتفاق مدیر کل تربیت بدنی و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان از سالن ورزشی فجر واقع در مجموعه ورزشی آزادی بازدید کردند .

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری "احمد کمالی "در این بازدید که صبح امروز با هماهنگی رییس تربیت بدنی اردکان انجام گرفت با ارائه گزارشی کوتاه از فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در زمیبنه توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان اردکان خواستار اختصاص بودجه و امکانات بیشتر در زمینه ورزش شهرستان شد .

     فرماندار اردکان توسعه فضاهای ورزشی را در شهرستان با توجه به ظرفیتهای بالای جوانان این منطقه و همچنین وضعیت اقلیمی خاص کویر ضروری دانسته وافزود :در مناطق کویری نیاز جوانان به تفریحات سالم خصوصا فعالیتهای ورزشی بیشتر احساس می شود و تنها با توسعه این اماکن و فضاهاست که می توان از شیوع ناهنجاریهای اجتماعی نظیر اعتیاد و فساد جلوگیری نمود .

     در این بازدید "مهندس عبدی "معاون سازمان توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزرات نوپای ورزش ضمن ابراز خرسندی از اجرای خوب پروژه های ورزشی در سالهای اخیر در شهرستان اردکان از زحمات مدیریت ورزش استان و شهرستان و همچنین فرماندار اردکان تشکر کرد و در زمینه تجهیز سالن در شرف بهره برداری فجر اردکان قول پیگیری و مساعدت داد .

     گفتنی است این سالن در زمینی به مساحت 2240متر مربع با زیربنای 1700متر مربع با ظرفت 1200نفر در مجموعه ورزشی آزادی اردکان با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال ساخته و آماده بهره برداری می باشد و به گفته رییس تربیت بدنی اردکان با انجام تجهیزاتی نظیر اسکور بورد ،رخت کن و ...که هزینه ای نزدیک به 30میلیون تومان دیگر در برخواهد داشت در آینده نزدیک شاهد بهره برداری رسمی از این پروژه خواهیم بود .