در ملاقات فرماندار و مدیر کل سازمان تبلیغات استان مطرح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری "حسینی کوهستانی "واحمد کمالی "در نشست ظهر امروز پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان  بحث و تبادل نظر کردند .

مدیر کل سازمان تبلیغات استان در این ملاقات با اشاره به ظرفیتهای بالای سازمان تبلیغات برای اجرای برنامه های فرهنگی در استان و شهرستان، فعالیتهای خوب و ارزنده سازمان تبلیغات اردکان را در خصوص غنا بخشی به مباحث فرهنگی قابل تقدیر دانست و گفت :ظرافت و زمان بر بودن دو اصل مهم است که در انجام فعالیتهای فرهنگی باید مد نظر گرفته شود و صرف بودجه های فرهنگی نیز باید با نگاه اساسی به این دو موضوع صورت پذیرد .

حجت الاسلام حسینی کوهستانی به کمبود اعتبارت نهاد سازمان تبلیغات هم اشاره کرد و افزود :پتانسیلهای بسیار بالایی برای اجرای برنامه های مفید در این سازمان نهفته است که گاهی بدلیل کمبود بودجه از آنها صرفنظر می شود .وی تاکید کرد مسئولین شهر خصوصا شهردار و فرماندار در هر شهرستانی که مساعدت بیشتری در زمینه تامین ،بخشی از هزینه ها داشته باشند ؛این ظرفیتهای بالقوه بیشتر فعلیت خواهد یافت .

فرماندار اردکان نیز در این نشست با اشاره به پیشینه غنی فرهنگ شهرستان  و گستردگی منطقه و جمعیت بالای اردکان ، عدالت در توزیع اعتبارات فرهنگی را مدنظر قرار داد وگفت :با توجه به محوریت فرهنگی سفر دور سوم رییس جمهور به استان یزد و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی لازم است با تشخیص اولویتهای هر منطقه در توزیع اعتبارات ساز و کار عادلانه تعریف شود .

"احمد کمالی "همچنین  مشکلات و محدودیتهای  پروژه عمرانی  مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات که با 50درصد پیشرفت کار ساخت همراه بوده است  را متذکر شد و ابراز امیدواری کرد با تکمیل و تجهیز این مجتمع عظیم ،گام موثرتری در راستای انجام وظایف این سازمان در شهرستان اردکان بیش از پیش برداشته شود .

در پایان این نشست مدیر کل سازمان تبلیغات استان به اتفاق فرماندار و تنی چند از مسئو.لین امر از پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات بازدید نمودند .

گفتنی است این پروژه با 800متر زیر بنا و با اعتبار اولیه ای بالغ بر 3600میلیون ریال مشتمل بر بخش اداری ،آمفی تئاتر ،کتابخانه ،کافی نت و ...در این شهرستان در حال ساخت می باشد .