بمناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه در کلیه امامزادگان واجب التعظیم اردکان برگزار شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،در سه روز گذشته بمناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان واجب التعظیم در اردکان برگزارشد .
     در این محافل عزاداری که با استقبال پرشور مردم اردکان همراه بود وعاظ و خطبا با ذکر مناقب و فضایل دخت گرانقدر نبی اکرم(ص) ایام سوگواری حضرتش را گرامی داشته و مداحان و ذاکرین اهل بیت به نوحه سرایی و ذکر مصیبت پرداختند .
عزاداران حضرت زهرا(س) پنجشنبه شب در امامزاده سید هاشم(ع) شریف آباد با زمزمه دعای ملکوتی کمیل به سوگواری پرداختند .
     امامزاده سید نورالدین(ع) اردکان شب شهادت حضرت زهرا(س) میزبان عزاداران فاطمی بود و در روز شهادت نیز مجالس حزن و اندوه بصورت همزمان در امامزاده سید محمد (ع)،زیارتگاه حوض عباس(ع) و امامزادگان زید ،ابراهیم و قاسم علیهم السلام برگزار شد .
     درشام غریبان شهادت حضرت زهرا نیز با مراسمی که در امامزاده میر شمس الحق(ع) اردکان منعقد گردید عزاداران ماد سادات یادو نام آن بانوی مکرمه را احیا و در مصائب آن مظلومه اشک ماتم جاری نمودند .
     گفتنی است در روز شهادت حضرت زهرا(س) مجالس دیگری نیز در تکایا ،حسینیه ها و منازل شخصی شهرستان اردکان برگزار شد و حوزه علمیه امام صادق (ع)اردکان نیز در این روز در محفل سوگواری حضرت زهرا(س) پذیرای مردم ولایت مدار و شهید پرور اردکان بود .