قابل توجه کسانی که جهت واریز یارانه ها شماره حسابشان را ثبت نکرده اند

   دبير ستاد هدفمندسازی یارانه ها در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردكان با اعلام این خبر گفت : پايگاه اينترنتي رفاهي به نشانه www.refahi.ir براي ثبت يا اصلاح شماره حساب افرادي که متقاضي دريافت يارانه‌ها هستند، از 20 اسفند فعال مي‌شود.
     "سعيد طالعي" افزود:با دريافت شماره حساب افراد متقاضي، در نخستين پرداخت سال1390، مبالغ يارانه ها به حساب‌ آنان واريز خواهد شد.
     وي همچنين افزود:طبق آمار ،شمار خانوارهاي متقاضي دريافت يارانه‌ها که به نفرات‌شان اضافه شده و آمارشان ثبت نشده باشد، در مجموع به نيم درصد هم نمي رسد.
     وی با بيان اين که براي اين افراد هم تمهيداتي انديشيده شده است گفت: در ايامي که سامانه رفاهي بازگشايي مي شود، تغييرات صورت مي گيرد و اطلاعات کامل آنان نيز مبناي پرداخت قرار مي‌گيرد.
     وی همچنین  با اشاره به اين که برخي همشهريان قصد دارند داوطلبانه مبلغ يارانه هاي واريز شده به حساب‌هاي‌شان را بازگردانند افزود: بر اساس مراجعات حضوري و تماس هاي تلفني، شماري از هموطنان با اعلام انصراف از دريافت يارانه، اعلام شماره حساب براي عودت يارانه هاي واريزي مرحله اول و دوم خود را خواستار شدند؛ شماره حساب 0109200920006 بانک ملي براي اين اقدام خداپسندانه هموطنان اختصاص يافته است.
     بازگرداندن مبلغ يارانه به اين شماره حساب از طريق همه بانک هاي سراسر کشور امکان پذيرست.