رییس جدید کلانتری شهراحمدآباد معرفی شد.

 

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری‌مرکزی شهرستان اردکان جلسه تودیع و معافه رئیس کلانتری شهراحمد آباد با حضورامام جمعه،فرمانده انتظامی شهرستان،شهردار و دیگر مسئولین در محل کلانتری احمد آباد برگزار شد.

◽️ ناصرپایه‌دار بخشدار اردکان با تشکر از زحمات آقای بخشی در دوره مسئولیتشان گفت:شهراحمدآباد به علت بافت اجتماعی،فرهنگی و مذهبی آن،توقع مردم ایجاد فضای امن و به دور از هرگونه فسادی است که الحمدالله شهراحمدآباد همواره به عنوان یک شهر امن با کمترین جرایم شناخته می شود.

◽️بخشدار مرکزی شهرستان اردکان با تبریک به آقای حبیبی به عنوان رئیس کلانتری شهراحمدآباد گفت:برخورد سریع با مظاهر فساد و جرم در شهراحمدآباد خواسته مردم از رییس جدید کلانتری شهراحمدآباد می تواند باشد.
و وجود کارگاه‌های پسته و باغات پسته زمینه سرقت و دزدی را می تواند افزایش بدهد که از رئیس جدید کلانتری می خواهیم به این موضوع نیز توجه خاص داشته باشند.

◽️ناصرپایه‌دار در پایان با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرم گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت جدید در کلانتری شهراحمدآباد مباحث پیرامون پیشگیری از وقوع جرم در شهر احمدآباد باید باشد تا نام نیک این شهر با برخی از جرایم احتمالی از بین نرود و از شهر احمدآباد به عنوان مذهبی‌ترین و کم‌جرم‌ترین شهر استان یزد یاد شود.