محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ملاقات با پرویز فتاح وزیر نیرو
نماینده مردم اردکان در این ملاقات ضمن تشکر از زحمات مهندس فتاح به جهت کارهای مثبت و رو به جلو در صنعت آب و برق کشور خواستار توجه بیشتر مسئولین این وزارتخانه به مردم کویری استان یزد و آماده سازی زیرساختهای مربوطه در استان شد.
تابش به شهرستان اردکان و روند رو به رشد و توسعه شتابان صنایع در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت با توجه به استقرار صنایع مهم از جمله گندله سازی،فولاد، الکترود گرافیتی و . . .و تعهدات دولت در زمینه تامین زیرساختهای لازم ، تجدید نظر در اختصاص سهمیه آب زاینده رود به اردکان و تخصیص حداقل 150 لیتر سهمیه جدید برای حل مشکل صنایع ،جدا از سهمیه شرب مردم را خواستار شد.
وی ادامه داد : متاسفانه جهت احداث تصفیه خانه فاضلاب اردکان که جزو مصوبات سفر هیات دولت به استان یزد بوده تاکنون هیچ مبلغی از اعتبارات این سفر به طرح مذکور اختصاص نیافته است و اظهار امیدواری کرد تا با نظر مساعد وزیر و تخصیص اعتبار لازم ،شاهد بهره برداری از این پروژه و بهره مندی بخشهای مختلف شهرستان از نتایج آن باشیم.
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از روند کند ساخت فاضلاب شهری و بودجه فعلی آن ، تصریح کرد با این روند، اتمام این طرح 40 سال به طول خواهد انجامید و عملاً قبل از اتمام طرح بدلیل فرسوده شدن شبکه های اجرا شده می بایست نسبت به اصلاح شبکه فرسوده اقدام نمود که به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.
تابش در بخشی از سخنان خود به موقعیت جغرافیایی اردکان اشاره کرد و با بیان اینکه اردکان در انتهای دشت یزد-اردکان واقع گردیده و به دلیل مسطح بودن ،با مشکل شدید کمبود فشار آب روبرو است افزود: این موضوع باعث نارضایتی شهروندان اردکانی گردیده و از مدتها پیش و با پیگیریهای صورت گرفته ، قرار شد با ساخت مخزن هوائی جهت بهبود فشار آب در شبکه توزیع آب شهری اقدام گردد که متاسفانه علی رغم انجام مقدمات ، این امر به علت کمبود اعتبار در محاق قرار گرفته است .
نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن برشمردن وضعیت کشاورزی شهرستان اردکان بخصوص باغات پسته این شهرستان که دارای قدمتی چندصد ساله بوده و بعنوان کلکسیون ژنتیکی بالقوه در سطح کشورمطرح است گفت:کمبود آب در این بخش این کمربند سبز را به شدت تهدید می کند که اجرای مرحله دوم طرح انتقال آب از غرب اردکان به پسته زارهای شمال و اختصاص سهمیه 100 لیتر در ثانیه ،    می تواند گامی موثر در جهت احیای این باغات باشد.
احداث پست فوق توزیع 20/63 کیلو ولت منطقه عقدا،احداث شبکه 20 کیلو ولت 2 مداره به طرف کارخانجات کاشی جاده پادگان به طول 30 کیلومتر،برق رسانی به روستای حاجی آباد زرین و منطقه صنعتی خرانق از جمله خواسته های دیگر نماینده مردم اردکان از وزیر نیرو بود.
وزیر نیرو نیز در این دیدار با اشاره به ملاقاتهای مختلف خود با نماینده مردم اردکان در دوره هشتم مجلس، از پیگیریهای دلسوزانه تابش در حل مشکلات مردم در حوزه وزارت نیرو تشکر نمود و خواستار همکاری نمایندگان مجلس در پیشبرد اهداف این وزارتخانه در جهت تسریع در خدمت رسانی به مردم شد.
فتاح همچنین در رابطه با موارد مطروحه از طرف نماینده اردکان، دستوراتی را به هریک از معاونین خود ابلاغ و خواستار پیگیری این موارد و اعلام نتیجه آن شد.

وی در مورد تامین اعتبارجهت حل مشکل کمبود فشار آب شبکه شهرستان اردکان در دستوری به معاون خود خواستار گنجاندن اعتبار آن در بودجه سال 88 شد.