بسته آخر هفته

تودیع و معارفه روسای مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردکان با حضور مدیر کل استان
به گزارش پست خبری روابط عمومی فرمانداری ،روز چهارشنبه از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان،از تلاشهای "محمد رضا راستی" سرپرست سابق این مرکز در اردکان تقدیر و "نادر متالهی" به سمت سرپرست جدید منصوب گردید .
"اکبر نژاد" در این مراسم بخشی از سیاستهای جدید مراکز فنی و حرفه ای را متذکر شد و با بیان این مطلب که آموزش ضامن ایجاد اشتغال نیست افزود:آموزش باید با توجه به نیاز مناطق و همراه با پژوهش انجام شود و در برخی مواقع آموزش رشته هایی که به حد اشباع رسیده است باعث عدم اشتغالزایی می شود .
فرماندار اردکان نیز لزوم گسترش رشته های فنی و صنعتی را با هدف توسعه صنایع پایین دستی فولاد و شیشه در این جلسه مورد توجه قرار داد .

همایش طرح مروج سلامت در مدرسه شهید مختاری برگزار شد
در این همایش که با حضور تنی چند ازمسئولین آموزش و پرورش و بهداشت و درمان استان برگزارشد رییس آموزش و پرورش اردکان از ایجاد پایگاه دائمی مروج سلامت در اردکان خبر دادو افزود :اجرای طرح مروج سلامت تاثیرات مثبتی روی موضوع سلامت کودکان و نوجوانان داشته است .
فرماندار و رییس شورای بهداشت شهرستان اردکان نیز در این جلسه با اشاره به شعار جهانی هفته سلامت نگاه به مقوله بهداشت و درمان را نگاه توسعه ای دانست و گفت :درمان سریع بسیاری از بیماریها در کوتاه مدت احتمال بروز مجدد این بیماری بصورت مقاوم درمان را در دراز مدت ایجاد نموده است که این نوعی تهدید برای نظام سلامت محسوب می شود .و برای مبارزه با این تهدید نیاز به سیاستگزاری آینده نگرانه در این خصوص احساس می گردد .