معاون سیاسی استاندار در جمع مسئولان بخش عقدا:
معاون سیاسی استاندار یزد در نشستی با فرماندار و بخشدار و با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عقدا مسائل و مشکلات این بخش و شهر عقدا را بررسی و برای رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان احمد ترحمی با اشاره به موقعیت استراتژیک بخش و شهر عقدا این شهر را دروازه استان دانست و گفت: ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری و ارائه خدمات جاده‌ای در این منطقه وجود دارد.
 
معاون استاندار یزد با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان بیان داشت: در این مقطع، کاهش درآمدهای نفتی، دولت را برای تأمین اعتبارات دچار مشکلات زیادی کرده است؛ اما این مسئله نافی وظایف دولت و کارگزاران آن برای خدمت به مردم نیست.
 
وی افزود: اولویت اصلی و مهم دولت، حضور در مناطق کمترتوسعه‌یافته و رسیدگی به امور آن‌هاست و حضور مردم قدردان و قانع در این منطقه نعمت بزرگی به حساب می‌آید.
 
احمد ترحمی اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که از ظرفیت نخبگان بخش عقدا که در مناطق مختلف کشور و جهان حضور دارند برای توسعه هرچه بیش‌تر منطقه بهره‌برداری و استفاده شود.
 
معاون سیاسی استاندار یزد با برشمردن مشکلات بیان‌شده توسط مسئولان حاضر در منطقه عقدا تأکید کرد: دولت تمام توان خود را برای حل مشکلات روستاها و مناطق کمترتوسعه‌یافته به‌کار گرفته است.
 
گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلاتی ازجمله جای‌گزینی مسیر تردد کامیون‌ها، وضعیت زمین‌های شهرک ولایت عقدا، ساختمان آتش‌نشانی شهرداری عقدا، روشنایی بلوار ورودی، مجتمع آب‌رسانی روستای زرجوع و اشتغال جوانان و نیز موضوع خسارات وارده به روستاهای بخش مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.