مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان دراردکان اعلام کرد :

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در نشستی که با حضورفرماندار ، بخشدار خرانق و جمعی از ادارت شهرستان روز سه شنبه در محل فرمانداری اردکان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت :حداقل آب مورد نیاز برای ایجاد ناحیه صنعتی خرانق 5لیتر در ثانیه است کهECآن بایستی از 6000کمتر باشد .

     "عظیمی "بااشاره به اینکه در صورت عدم تامین زیر ساختها خصوصا آب مورد نیاز اقبالی برای سرمایه گزاری در منطقه خرانق نخواهد بود افزود :شرکت شهرکهای صنعتی استان در صورتیکه آب مورد نیاز برای احداث ناحیه صنعتی خرانق تامین شود آمادگی خود را برای آغاز مطالعه و احداث این طرح اعلام می نماید .

     فرماندار اردکان نیز در این نشست نگاه به ایجاد ناحیه صنعتی خرانق را فراتر از دید اقتصادی صرف دانسته و تاکید کرد :واضح است که عدم ایجاد اشتغال باعث مهاجرت روستاییان می شود و با توجه به موقعیت ویژه امنیتی خرانق و روستاهای این منطقه مهاجرت و خالی شدن روستاها از سکنه باعث ایجاد مشکلات امنیتی و تبعات بعدی خواهد بود .

     "احمد کمالی "با اشاره به پتانسیلهای معدنی منطقه خرانق این بخش را برای سرمایه گزاری مستعد ارزیابی کرد و از کلیه ادارت ذیربط خصوصا آبفار و آب منطقه ای خواست تا حل مشکل آب ناحیه صنعتی خرانق را در دستور پیگیری جدی خود قرار دهند .

     گفتنی است وجود معادن غنی چون خاکهای صنعتی ،باریت ،فلدسپات ،مرمریت و گرانیت و... این منطقه را از حیث ایجاد ناحیه صنعتی مستعد نموده است .